Το ποσό του 1,3 εκατ. ευρώ κατάφερε να συγκεντρώσει η Γαλλική Azendoo από την TheFamily, των Thibault Poutrel και Arnaud Vinciguerra.
Υπενθυμίζεται πως η Azendoo αποτελεί μια πλατφόρμα εσωτερικής συνεργασίας που απευθύνεται σε ομάδες και τμήματα marketing. Η Azendoo διαθέτει αυτή τη στιγμή 300.000 χρήστες, ενώ στα μελλοντικά της σχέδια είναι να υπερδιπλασιάσει το συγκεκριμένο μέγεθος κατά το προσεχές δωδεκάμηνο.
Με τα νέα κεφάλαια, η εταιρεία αναμένεται αφενός μεν να ενισχύσει το προσωπικό της και αφετέρου δε να αναπτύξει περαιτέρω την φορητή της εφαρμογή.