Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Unified “σήκωσε” 30 εκατ. δολ. σε χρηματοδότηση Series B

Στα 30 εκατ. δολάρια ανήλθε ο δεύτερος γύρος χρηματοδότησης που κατάφερε να συγκεντρώσει η Unified, startup που δραστηριοποιείται στον τομέα του social marketing.

Της όλης διαδικασίας ηγήθηκε η iHeartMedia (πρώην Clear Channel), ενώ σημειώνεται πως οι δύο εταιρείες έχουν συνάψει συμφωνία στρατηγικής συνεργασίας προκειμένου να αναπτύξουν custom προϊόντα τα οποία θα απευθύνονται σε διαφημιστές.
1912543_697252456979727_7880818290540256989_n

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις