Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Endurance International εξαγόρασε την Constant Contact έναντι 1,1 δισ. δολ.

Η Endurance International προχώρησε στην απόκτηση του online marketer Constant Contact έναντι 1,1 δισ. δολαρίων, σε μια κίνηση προκειμένου να επεκτείνει τη δραστηριοποίησή της πέραν του παραδοσιακού web-hosting με το οποίο και ασχολείται πρωτίστως.

Με βάση την συγκεκριμένη κίνηση εξαγοράς, το πορτφόλιο του Web-hosting λογισμικού που απευθύνεται σε μικρού και μεσαίου μεγέθους επιχειρήσεις της Endurance International θα ενισχυθεί με τα online marketing εργαλεία της Constant Contact, όπως λ.χ. τις δυνατότητες email marketing, διαχείρισης events και ολοκλήρωσης social media.

Θα πρέπει να σημειωθεί πως στα brands της Endurance περιλαμβάνονται -μεταξύ άλλων- τα BigRock, HostGator και FatCow.com.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις