Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Walkbase “ανέλυσε” το διεθνές συνέδριο startup, Slush 2015

Κάτι παραπάνω από 46.663 επισκέψεις εκ μέρους 24.715 μοναδικών “έξυπνων” συσκευών κατάφερε να αναλύσει η Walkbase, πάροχος in-store analytics κατά τη διάρκεια του ετήσιου διεθνούς συνεδρίου startup και τεχνολογίας Slush, στο οποίο και συμμετείχαν περισσότεροι από 15.000 σύνεδροι-επισκέπτες.

Αποτέλεσμα; Οι διοργανωτές της όλης εκδήλωσης, αλλά και οι εκθέτες να αποκτήσουν πολύτιμα δεδομένα, όπως λ.χ. ποιοι ομιλητές και ποια εκθεσιακά περίπτερα ήταν τα πλέον δημοφιλή, ποια ημέρα διεξαγωγής προσέλκυσε τους περισσότερους επισκέπτες, από πού είχαν ταξιδέψει οι επισκέπτες κ.ο.κ. Κατ’ αυτό τον τρόπο η Walkbase επιτρέπει στους διοργανωτές να βελτιώσουν κάθε χρονιά τον σχεδιασμό του event, προκειμένου να ανταποκρίνεται περισσότερο στα “θέλω” των όσων απαρτίζουν την αγορά στην οποία και απευθύνονται.

Υπενθυμίζεται πως η Walkbase, που ιδρύθηκε το 2010, παρέχει το ίδιο επίπεδο προσωποποίησης στα φυσικά καταστήματα δια μέσω του engagement των smartphone. Βασιζόμενη σε τεχνολογία εντοπισμού σε εσωτερικό χώρο, η πλατφόρμα της Walkbase εξασφαλίζει analytics σε πραγματικό χρόνο αναφορικά με την συμπεριφορά των πελατών.

Παράλληλα, αναλύει την συμπεριφορά των πελατών εντός των καταστημάτων καταγράφοντας την λογική των αγορών τους, προσμετρά και βοηθά στην βελτιστοποίηση της επίδρασης του marketing στα φυσικά καταστήματα, πραγματοποιεί engagement των πελατών με προσωποποιημένες ενέργειες in-store marketing κ.ο.κ.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις