Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Οι Kινέζοι συνεχίζουν τις μεγάλες εξαγορές στο χώρο του Ad-Tech

Είναι γνωστό τοις πάσι ότι οι Κινέζοι έχουν μεγάλη ρευστότητα αλλά και προσεκτικοί στις εξαγορές τους. Ο χώρος του AdTech είναι επενδυτικά “καυτός” και ένας από τους λόγους που η Miteno Communication Technology, μέσω κοινοπραξιών, απέκτησε την Media.net για 900 εκατ. δολ. με  μετρητά.

Πρόκειται για τη μεγαλύτερη έξοδο εταιρείας στο χώρο του Ad-Tech μετά αυτές των AdMob και MoPub, οι οποίες εξαγοράστηκαν από Google και Twitter αντίστοιχα.

Η Media.net προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες δημιουργίας, εκτίμησης και στόχευσης διαφημιστικών καμπανιών για οποιοδήποτε πελάτη-εκδότη. Στην ουσία δρα ως μεσάζοντας «ματσάροντας» το περιεχόμενο των εκδοτών με μια μεγάλη δεξαμενή διαφημιζομένων από πολλά δίκτυα. Επίσης η Media.net “τρέχει” το δίκτυο διαφημίσεων Yahoo! Bing με θεματικές και native διαφημίσεις.

Αυτή είναι η τρίτη εξαγορά αμερικανικής Ad-Tech εταιρείας απο κινέζους μέσα στο έτος, και είναι αναμενόμενο να συμβαίνει, μια και οι ρυθμιστικές αρχές της Κίνας έχουν δώσει κίνητρα για να δραστηριοποιηθούν εταιρείες στον συγκεκριμένο χώρο αλλά και γιατί ο ανταγωνισμός πέρα από το Σινικό Τείχος είναι σαφώς λιγότερο έντονος απ ότι στη Κίνα.

Στην Κίνα το μεγαλύτερο μέρος της διαφημιστικής πίτας συγκεντρώνουν τα δίκτυα-μεγαθήρια Baidu, Alibaba και Tencent (αναγνωρίζονται και ως BATs). Και τα τρία αυτά δίκτυα δεν έχουν ανοίξει τα API τους κάτι που σημαίνει ότι έχουν μπλοκάρει όποια τρίτη εταιρεία θέλει να ασχοληθεί με τις Programmatic Ads για παράδειγμα.

Επίσης, άλλος ένας λόγος που υπάρχουν τόσες εξαγορές αμερικανικών Ad-Tech Startups από Κινέζους είναι ότι αυτές προσφέρονται με σχετικά χαμηλά τιμήματα μια και το Exit είναι σχετικά δύσκολο στις ΗΠΑ ειδικά αυτή τη περίοδο, κάτι που δεν αφήνουν ανεκμετάλλευτο οι Κινέζοι επενδυτές.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις