Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Τα Big Data ο “12ος παίκτης” στην “επτάρα” της Γερμανίας

Η εμφατική νίκη της Γερμανίας επί της Βραζιλίας με 7-1 στον ημιτελικό του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου προκάλεσε εκτός από θλίψη στους Βραζιλιάνους παγκόσμιο θαυμασμό για την γερμανική ποδοσφαιρική “μηχανή”. Η τεχνολογία και τα Big Data ίσως είναι ένας από τους λόγους που οδήγησε σε αυτό το θριαμβευτικό σκορ.

Αυτό που αγνοούν πολλοί είναι ότι η Γερμανική Ομοσπονδία Ποδοσφαίρου (DFB) έχει “αγκαλιάσει” τις δυνατότητες που προσφέρει η επεξεργασία και η ανάλυση των δεδομένων που καταγράφονται από τις προπονήσεις, την προετοιμασία και τη συμμετοχή σε διοργανώσεις της εθνικής ομάδας της χώρας, προκειμένου να βελτιώσει την απόδοση των παικτών της.

Σε συνεργασία με την γερμανική εταιρεία SAP, η DFB χρησιμοποιεί τη λύση Match Insights, η οποία λειτουργεί πάνω στην πλατφόρμα SAP HANA. Η λύση αυτή επιτρέπει σε προπονητές και τεχνικό επιτελείο να επεξεργαστούν αχανούς μεγέθους δεδομένα για να βρουν και να αξιολογήσουν σημαντικά στοιχεία που προκύπτουν μέσα από κάθε παιχνίδι και που θα επιτρέψουν να βελτιωθεί η απόδοση της ομάδας.

Η συνεργασία και η χρήση της αρχικής έκδοσης της πλατφόρμας από την Εθνική Γερμανίας έγινε με τελικό επίκεντρο το Μουντιάλ. Πριν και μετά από κάθε ματς η γερμανική ομάδα ανέλυε τα παιχνίδια μέσα από την πλατφόρμα και από τα δεδομένα που προέκυπταν προπονούνταν και προετοιμαζόταν αντίστοιχα για το κάθε παιχνίδι.

Με 7 εκατ. δεδομένων να δημιουργούνται από 10 παίκτες μέσα σε 10 αγωνιστικά λεπτά, η SAP έχει προαναγγείλει σε μελλοντικές εκδόσεις της λύσης Match Insights τη δημιουργία ενός πιο απλού interfaceκαι πιο εύχρηστου για παίκτες και προπονητές ώστε να “αποκωδικοποιούν” ευκολότερα τα στοιχεία.

Το προϊόν θα προσφέρεται τόσο σε συλλόγους όσο και ομοσπονδίες ποδοσφαίρου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις