Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η L’Oreal επενδύει στις Startups ψηφιακής τεχνολογίας

Η L’ Oreal εμφανίζεται σε αρκετές λίστες με τις δέκα πιο ισχυρές εταιρείες και brands και πλέον επενδύει ακόμα περισσότερο στις τεχνολογικές Startups.

Σύμφωνα με το Reuters, η γαλλική πολυεθνική θα επενδύσει εμμέσως σε ψηφιακές και τεχνολογικές Startups μέσω της επενδυτικής εταιρείας Partech Ventures. Η Partech Ventures έχει την έδρα της στο Παρίσι και γραφεία στο Βερολίνο και στο Σαν Φρανσίσκo και είναι ένα από τα μεγαλύτερα ευρωπαϊκά VCs.

Στο νέο επενδυτικό κεφάλαιο της Partech Ventures, το οποίο απευθύνεται σε Startups αρχικού σταδίου, θα επενδύσουν και άλλες εταιρείες όπως οι Nokia, Accenture αλλά και η Cisco.

H L’Oreal έχει δώσει μεγάλη έμφαση στη ψηφιακή της υπόσταση μια και το αντίστοιχο τμήμα της εταιρείας απασχολεί πάνω από 1.000 άτομα σήμερα, με το 5% των πωλήσεών της να προέρχονται από τα κανάλια online.

To 2015 η L’ Oreal ξόδεψε το 25% του προϋπολογισμού της για πάσης φύσεως ψηφιακές επικοινωνίες και διαφήμιση μια και το κοινό φαίνεται να ενδιαφέρεται εντόνως για αγορές online και «μυστικά ομορφιάς». Οι μεγαλύτερες αγορές για πωλήσεις online είναι φυσικά οι Η.Π.Α., η Κίνα, η Γερμανία, τον Ηνωμένο Βασίλειο, η Ρωσία και η Ινδονησία και η Μέση Ανατολή.

Η L’Oreal είναι αρκετά ενεργή στις νέες ιδέες και τις Startups μια και το 2012 είχε δημιουργήσει έναν εσωτερικό Startup Incubator στις Η.Π.Α., τον περασμένο Μάιο είχε επενδύσει στον ψηφιακό incubator Founders Factory με στόχο τις BeautyTech Startups, ενώ τρέχει και τον διαγωνισμό ιδεών Brandstorm από το 1992

Το My UV Patch της La Roche-Posay έχει αναπτυχθεί εσωτερικά και είναι ένας φορετός αισθητήρας ηλιακής ακτινοβολίας με στόχο να προστατεύσει και να εκπαιδεύσει το κοινό για τη προστασία από την ακτινοβολία UV.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις