H γερμανική adTech Glispa προχώρησε στην τέταρτη εξαγορά της το τελευταίο έτος μετά από αυτές της Avocarrot, MoneyTap και Mobils.
H ισραηλινή RelevanTech έχει αναπτύξει ένα δίκτυο διανομής περιεχομένου και εφαρμογών μέσω των δικτύων κινητής τηλεφωνίας κάτι που προφανώς μπορεί να εκμεταλλευτεί η διαφημιστική πλατφόρμα Glispa Audience Platform. Με αυτό το τρόπο οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να στοχεύσουν ένα νέο κοινό μέσω ποιοτικού και εξατομικευμένου περιεχομένου στα Smartphones, προσπερνώντας διάφορες ασυμβατότητες σε επίπεδο λειτουργικού και συσκευών.
Η Glispla έχει ένα από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο με πάνω από 1 δισ. χρήστες και 400 δισ. impressions και θα συνεχίσει τις επιλεγμένες εξαγορές το επόμενο χρονικό διάστημα.