Η Samsung σχεδιάζει να αναθεωρήσει τη στρατηγική της για smartphones, προκειμένου να προσελκύσει περισσότερο τους Millenians αλλά και να ανακτήσει μερίδια αγοράς στη μεσαία κατηγορία η οποία έχει κατακτηθεί από τις Huawei και Xiaomi.
Ο DJ Koh, διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας κινητής τηλεφωνίας της Samsung, δήλωσε στο CNBC ότι η νέα στρατηγική αφορά στη εισαγωγή “τεχνολογίας αιχμής” στα φθηνότερα μοντέλα τηλεφώνων της εταιρείας, όπως αυτά της σειράς Galaxy Α.
Αντί να δίνεται απόλυτη τεχνολογική προτεραιότητα στη σειρά συσκευών Galaxy S και Note, ο Koh δήλωσε ότι η Samsung θα προσπαθήσει να φέρει πρώτα εξελιγμένα χαρακτηριστικά στα φθηνότερα μοντέλα της. Η πρώτη από αυτές τις συσκευές θα έρθει αργότερα φέτος.
Οι πωλήσεις του τομέα κινητής τηλεφωνίας μειώθηκαν κατά 20% σε ετήσια βάση το δεύτερο τρίμηνο του 2018, με την εταιρεία να το αποδίδει σε χαμηλότερες από τις αναμενόμενες πωλήσεις του Galaxy S9 σύμφωνα με το άρθρο.
Ταυτόχρονα, οι Κινέζοι παίκτες Huawei, Oppo, Vivo και Xiaomi παράγουν υψηλών επιδόσεων σε φθηνότερες τιμές, γεγονός που πιέζει τη Samsung σε ένα τμήμα της αγοράς που κυριαρχούσε στο παρελθόν.
Παρά την παγκόσμια επιβράδυνση για τα smartphones, ορισμένες αγορές όπως η Ινδία και άλλες χώρες της Νοτιοανατολικής Ασίας αναπτύσσονται με τους αγοραστές να ψάχνουν για ποιοτικές και ισχυρές συσκευές χαμηλού σχετικά κόστους.
Ο Koh κατέληξε ότι η στροφή της στρατηγικής είναι επίσης μια προσπάθεια προσέλκυσης περισσότερων Millennials αγοραστών, αρκεί βέβαια να μην είναι πολύ αργά για μια τέτοια “ανατροπή”.