Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Pinterest: Ένας νέος μεγάλος παίκτης στην ψηφιακή διαφήμιση

Το Facebook, Instagram και Twitter αποτελούν τα κυρίαρχα μέσα στα social media, το Pinterest όμως γνωρίζει αργή αλλά σταθερή άνοδο έχοντας καταφέρει να συγκεντρώσει 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως.

Μια νέα έκθεση από το eMarketer προβλέπει ότι τα διαφημιστικά έσοδα του Pinterest θα φτάσουν τα 553,3 εκατομμύρια δολάρια για το 2018, ενώ εκτιμάται ότι μέχρι το 2020, θα υπερβεί το 1 δισεκατομμύριο δολάρια. Σύμφωνα με το eMarketer, όχι μόνο τα έσοδα του Pinterest, αλλά και τα έσοδα ανά χρήστη θα ενισχυθούν από 7,15 δολάρια σε 11,99 δολάρια το 2020.

Το Pinterest έχει 250 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Φυσικά, αυτό το νούμερο είναι χαμηλότερο από το Twitter, το οποίο πρόσφατα ανέφερε 335 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες και φυσικά το Facebook, το οποίο έχει περίπου 2,23 δισεκατομμύρια ενεργούς χρήστες το μήνα. Σημαντικό στατιστικό αποτελεί επίσης το γεγονός πως το 98% των χρηστών του, εφαρμόζει στη ζωή του τις ιδέες που βρίσκει στην πλατφόρμα.

Πρόσφατα, το Pinterest παρουσίασε επίσημα την καρτέλα “More ideas” δίνοντας τη δυνατότητα στους χρήστες να αναζητούν νέες προτάσεις βασισμένες σε ιδέες που έχουν ήδη αποθηκεύσει και επίσης καλύπτει νέες προτάσεις για τις ενότητες που επιθυμούν να προσθέσουν οι χρήστες, ώστε να οργανώσουν καλύτερα και πιο διεξοδικά τις ιδέες τους.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις