Ultimate magazine theme for WordPress.

Η Uber “βλέπει” κερδοφορία αλλά χάνει συνεχώς χρήματα

Τον Νοέμβριο, η Uber είχε “υποσχεθεί” ότι θα καταφέρει να είναι κερδοφόρα μέχρι τα τέλη του 2021, ενώ μέσα στον Ιανουάριο, ο CEO της εταιρείας, Dara Khosrowshahi, δήλωσε ότι η Uber είναι πιο κοντά στην κερδοφορία από οποιονδήποτε ανταγωνιστή της, αφήνοντας να εννοηθεί ότι αυτό ίσως γίνει νωρίτερα από όσο αρχικά υπολογιζόταν.

Πράγματι, την προηγούμενη εβδομάδα, με αφορμή την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων του τέταρτου τριμήνου του 2019, η εταιρεία έκανε μια νέα εκτίμηση-πρόβλεψη, λέγοντας ότι θα καταφέρει να αποκτήσει κέρδος μέχρι το τέλος του 2020.

Όσον αφορά τις οικονομικές της επιδόσεις το τελευταίο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, η Uber κατάφερε να ενισχύσει τα έσοδά της, αυξάνοντας τους χρήστες της σε πάνω από 111 εκατ. μηνιαίως, ωστόσο συνέχισε να χάνει χρήματα, ειδικά λόγω της Uber Eats και της εκτεταμένης της προσπάθειας να ξεπεράσει τους ανταγωνιστές της.

Συγκεκριμένα, το τέταρτο τρίμηνο, τα έσοδα της Uber αυξήθηκαν κατά 37% YoY και έφτασαν τα 4,07 δις. Οι απώλειες της, από την άλλη αυξήθηκαν στα 1,1 δις από τα 887 εκατ. δολάρια που ήταν το ίδιο διάστημα ένα χρόνο πριν.

Η Uber συνεχίζει να επενδύει πολλά χρήματα στην όλο και πιο ανταγωνιστική αγορά του delivery κι αυτό προβληματίζει πολλούς από τους αναλυτές, οι οποίοι εκτιμούν ότι θα έπρεπε να επικεντρώνεται στη βασική της επιχείρηση – όπως η ανταγωνίστρια Lyft– και να μην αναλώνεται σε πολυδάπανες παράπλευρες δραστηριότητες.

Σημειώνεται ότι η Uber έχει πολλά ανοιχτά μέτωπα αυτή τη στιγμή. Πέρα από το κομμάτι του delivery, αναπτύσσει αυτόνομα αυτοκίνητα, εκτελεί μεταφορικές υπηρεσίες με την Uber Freight ενώ σχεδιάζει και να ξεκινήσει εμπορικές πτήσεις με επιβατικά drones.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.