Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Καινοτόμες λύσεις προνοητικού μάρκετινγκ από τη Nokia

Η Nokia παρουσίασε στο Mobile World Congress της Βαρκελώνης τη στρατηγική της για προνοητικό μάρκετινγκ, το οποίο επιτρέπει στις εταιρείες να προσφέρουν καλύτερες υπηρεσίες στους πελάτες της και να βελτιώσουν την αφοσίωσή τους σε αυτές.

Ο πρόεδρος και CEO της εταιρείας, Ρατζίβ Σούρι υπογράμμισε τα βήματα που έχει κάνει η εταιρεία προκειμένου να “ενώσει” τον κόσμο και τα πράγματα, υπολογίζοντας ότι σε όλο τον πλανήτη θα χρησιμοποιούνται περισσότερες από 50 δισ. συνδεδεμένες συσκευές το 2025.

Το προνοητικό μάρκετινγκ επιτρέπει στη Nokia να συνδέσει τα δίκτυά της και κυρίως την καινοτομία HERE, προκειμένου να προσφέρει προσωποποιημένες ανάγκες στους πελάτες της.

Στην έκθεση της Βαρκελώνης, η Nokia θα παρουσιάσει επίσης τον τρόπο με τον οποίο το cloud telco θα καταφέρει να βοηθήσει τις εταιρείες να συγχρονιστούν με τον κόσμο του Internet, πώς θα αξιοποιηθούν οι καλύτερες και πιο πρόσφατες εφαρμογές για την οδική ασφάλεια και πώς είναι δυνατή η διαχείριση του Internet των Πραγμάτων.

Στο Hall 3 της έκθεσης, όπου βρίσκεται και το περίπτερο της Nokia, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα να δουν το νέο N1 Android Tablet, το οποίο θα κυκλοφορήσει το Νοέμβριο του 2015, αλλά και τα τελευταία demos του HERE.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις