Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Teezily έρχεται στην Ελλάδα!

teezilyΑφού στον ενάμιση χρόνο της λειτουργίας της πρόλαβε να “κατακτήσει” τις αγορές της Γαλλίας, της Αγγλίας, της Ολλανδίας κ.ά. η Teezily, καινοτόμος startup δημιουργίας και ηλεκτρονικής πώλησης T-shirt σε συνεργασία με τα social media, εισέρχεται – πλέον – και στην ελληνική αγορά.

Μάλιστα, το αργότερο μέχρι το τέλος του Μαϊου αναμένεται να βρίσκεται στον “αέρα” και η ελληνική εκδοχή του website της, ενώ η Κωνσταντίνα Φράγκου ανέλαβε καθήκοντα Country Manager για την χώρα μας.

Η Γαλλική εταιρεία, που δημιουργήθηκε από φοιτητές πανεπιστημίων, αποτελεί μία σύγχρονη, πολύγλωσση και εντελώς δωρεάν online πλατφόρμα η οποία δίνει τη δυνατότητα σε όποιον επιθυμεί να σχεδιάσει και να πωλήσει ενδύματα με απώτερο σκοπό να αντλήσει κεφάλαια για την επίτευξη ενός σκοπού ή ακόμα και για να συμπληρώσει το εισόδημά του! Η όλη ιδέα στην οποία η Teezily στηρίζει τη λειτουργία της αποτυπώνεται στο δίπτυχο: “Καινοτόμο σχέδιο – Αποτελεσματική διαφήμιση στα social media”.

Πώς λειτουργεί η διαδικασία για τους δημιουργούς και πωλητές; Βάση του Teezily αποτελεί το crowdfunding. Η εταιρεία καλεί όσους έχουν μια καλή ιδέα, ένα εντυπωσιακό σύνθημα ή ένα “πιασάρικο” σχεδιασμό, να επισκεφτούν το www.teezily.com προκειμένου να δημιουργήσουν τη δική τους καμπάνια ένδυσης με το online εργαλείο σχεδιαστή. Παρέχει δε δωρεάν υπηρεσία σχεδιαστών και μεταφραστών έτσι ώστε να βοηθήσει τους ενδιαφερόμενους να δημιουργήσουν μια μοναδική καμπάνια. Μόλις προσαρμοστεί το t-shirt στην ιδέα, καθορίζεται η τιμή αλλά και η αναμενόμενη ποσότητα των πωλήσεων. Εν συνεχεία, ο χρήστης προωθεί την εκστρατεία του μέσω emails, blogs και κοινωνικά δίκτυα “μοιράζοντας” τη σελίδα πώλησης με όσους άλλους χρήστες πιθανώς ενδιαφέρονται για το συγκεκριμένο σχέδιο ή μοιράζονται τον ίδιο σκοπό με τους ίδιους.

Στην περίπτωση κατά την οποία αρκετοί χρήστες υποστηρίξουν την εκστρατεία και το σχέδιο Teezily, αυτομάτως οι παραγγελίες τυπώνονται, συσκευάζονται και αποστέλλονται στους πελάτες του σκοπού. Αρκεί να σημειωθεί πως η Teezily πέρυσι έστειλε περισσότερα από 500.000 προϊόντα σε 30 χώρες παγκοσμίως! Εάν, όμως, ο στόχος πωλήσεων δεν επιτευχθεί, το σχέδιο δεν θα εκτυπωθεί, ο πωλητής δεν θα λάβει το περιθώριο κέρδους του, αλλά ούτε και θα κληθεί να πληρώσει κάτι! Κάτι που… μεταφράζεται σε παντελής απουσία σχεδιαστικών απαιτήσεων, στοκ, επιχειρηματικού ρίσκου και οποιουδήποτε κόστους για τον ενδιαφερόμενο.

Θετικά τα πρώτα δείγματα στην Ελλάδα!

Όπως τόνισε η κα Φράγκου σε αποκλειστικές δηλώσεις της στο Startupper.gr: “Σε πρώτη φάση, το ζητούμενο για την χώρα μας είναι η γνωστοποίηση της λογικής του Teezily. Ξέρετε, το γεγονός ότι η εταιρεία αποφάσισε να πραγματοποιήσει ‘άνοιγμα’ στην Ελλάδα τη δεδομένη χρονική στιγμή, αν μη τι άλλο δείχνει στην πράξη την πίστη της για την αποδοχή του εγχειρήματός της και εν κατακλείδι την επιτυχημένη παρουσία της. Εδώ και λίγο καιρό πραγματοποιούμε διερευνητικές επαφές σε πανεπιστημιακούς χώρους και εν γένει φιλανθρωπικές οργανώσεις και οφείλω να ομολογήσω πως τα πρώτα δείγματα είναι αρκούντως ενθαρρυντικά”.

Στα άμεσα σχέδια του Teezily βρίσκονται η διείσδυση σε μια σειρά από νέες αγορές (λ.χ. Σκανδιναβικές χώρες, Πολωνία, Ισπανία κ.ά.), ο σχεδιασμός και η κυκλοφορία νέων προϊόντων, καθώς επίσης και η ανάπτυξη νέων λειτουργιών και εργαλείων έτσι ώστε η διαδικασία του σχεδιασμού και της πώλησης να καταστεί ακόμη πιο εύκολη!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις