Περίπου 22 εκατ. δολάρια κατάφερε να συγκεντρώσει σε δεύτερο γύρο χρηματοδότησης η iSpot.tv, startup εταιρεία που δραστηριοποιείται σε ποικίλες μετρήσεις τηλεοπτικών διαφημίσεων. Συγκεκριμένα, η εταιρεία ισχυρίζεται πως γνωρίζει ανά πάσα στιγμή πότε και που “τρέχουν” τηλεοπτικές διαφημίσεις σε ολόκληρες τις ΗΠΑ, καθορίζοντας πότε αυτές οι διαφημίσεις παρακινούν τους καταναλωτές-τηλεθεατές να απαντήσουν μέσω Facebook, Twitter, YouTube και εν γένει διαδικτυακής αναζήτησης.
Την ίδια στιγμή, η iSpot.tv έχουν δημιουργήσει μια online βιβλιοθήκη που περιλαμβάνει περισσότερες από 100.000 διαφημίσεις. Μέχρι σήμερα, η εταιρεία έχει αντλήσει τουλάχιστον 27,5 εκατ. δολάρια σε νέα κεφάλαια, ενώ του νέου γύρου χρηματοδότησης ηγήθηκε η Insight Venture Partners, ενώ συμμετείχε και η Madrona Venture Group.