Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Avocarrot: O πρώτος ελληνικός Μονόκερος(;)

Στη πρώτη συνέντευξη τους δυο, από τα τέσσερα ιδρυτικά μέλη της Avocarrot, ο Κόννο Χρίστου και ο Γιώργος Ηρακλέους μας αποκαλύπτουν πως γνωρίστηκαν στο στρατό στη Κύπρο και πως πήραν τη πρώτη τους χρηματοδότηση στο Λονδίνο όπου και σπούδασαν αλλά και τη μεγάλη χρηματοδότηση Seed των 2 εκατομμυρίων δολαρίων.

Avocarrot _
Η ομάδα της Avocarrot στα γραφεία της Αθήνας.

Η Αvocarrot προσφέρει μια τεχνολογική πλατφόρμα που βοηθά τους δημιουργούς εφαρμογών για Smartphones να βγάλουν χρήματα μέσα από διαφημίσεις που παίρνουν τη μορφή και την εμφάνιση του περιεχομένου της εκάστοτε εφαρμογής (Native Ads). Με αυτόν τον τρόπο οι χρήστες κάνουν περισσότερα κλικ στις διαφημίσεις χωρίς αυτές να ενοχλούν τους χρήστες της εφαρμογής με άσχημες διαφημίσεις όπως στην περίπτωση των banners.

Παράλληλα, σε παρόμοιες γραμμές με την Google, η Αvocarrot έχει δημιουργήσει και μια πλατφόρμα όπου γίνεται προγραμματιστικά η αγοραπωλησία διαφημίσεων. Οι διαφημιζόμενοι δίνουν τις προσφορές τους και σε πραγματικό χρόνο ο διαφημιστής με τη μεγαλύτερη προσφορά δείχνει τη δική του διαφήμιση στον τελικό χρήστη. Συνεργάζονται με μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα σε όλο τον κόσμο με κύριες αγορές τις ΗΠΑ, Δυτική Ευρώπη και Λατινική Αμερική.

Σε όλη την συνέντευξη αναφέρεται συχνά η «ομάδα» και πόσο σημαντική είναι σε μια τεχνολογική Startup αιχμής. Όπως μάλιστα αναφέρει ο Γιώργος Ηρακλέους κάθε νέο μέλος θα πρέπει να είναι τουλάχιστον σε ένα σημείο καλύτερο από τους Founders, αλλά και από τα υπάρχοντα μέλη, κάτι απαραίτητο για να ανεβαίνει ο πήχης της ομάδας συνολικά.

Γιώργος Ηρακλέους - Κόννο Χρίστου _
Ο Γιώργος Ηρακλέους με τον Κόννο Χρίστου

Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει και η μετάβαση στη Silicon Valley, μέσω της επιλογής της Αvocarrot στις 8 περισσότερο υποσχόμενες AdTech Startups στο κόσμο από την Google. Όπως αναφέρουν τους έγινε «πλύση εγκεφάλου» να μείνουν εκεί για να κάνουν το Scaleup αλλά τελικά επέλεξαν την Αθήνα και δεν το μετάνιωσαν μια και υπάρχουν εδώ ικανοί developers.

H αγορά των Native Mobile Ads σήμερα κυμαίνεται στα 9 δισ. δολ. και αναμένεται να φτάσει το 2017 τα 40 δισ. δολάρια και σε λίγα χρόνια τα 100 δισ. δολάρια! Μια και όλο περισσότερο κοινό στρέφεται από το PC στα Smartphones.

Μπορείτε να δείτε την συνέντευξη του Κόννο και του Γιώργο και στο κανάλι του Startupper στο YouTube

Η εταιρεία αναπτύσσεται με ταχείς ρυθμούς, 4 δισεκατομμύρια διαφημίσεις «σερβίρονται» κάθε μήνα, σε 130 χώρες και 2.500 εφαρμογές και συνεργάζεται με 22 μεγάλα διαφημιστικά δίκτυα.

Ο στόχος της Αvocarrot, όπως αναφέρει ο Κόννο Χρίστου είναι να γίνει ο νούμερο ένα παροχέας Native Mobile Ads παγκοσμίως.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις