Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Στέφαν Στέφενσεν (Savivo): “Τα προβλήματα που πρέπει να λύσουμε στην αγορά των edutainment apps”

Την προηγούμενη εβδομάδα το Startupper.gr παρουσίασε το EduWatch, ένα ρολόι που σε συνδυασμό με μία κινητή εφαρμογή επιτρέπει στα παιδιά να μάθουν την ώρα. Το EduWatch δημιουργήθηκε από την Savivo, μία εταιρεία ανάπτυξης εκπαιδευτικών παιχνιδιών από την Δανία, η οποία ξεκίνησε μία καμπάνια στο Indiegogo προκειμένου να συγκεντρώσει τα κεφάλαια που απαιτώνται για την παραγωγή των ρολογιών.

Το EMEAstartups.com δημοσίευσε μία συνέντευξη με τον διευθύνοντα σύμβουλο και ιδρυτή της εταιρείας και ειδικό στο e-learning, Στέφαν Στέφενσεν, σχετικά με το νέο εγχείρημα της εταιρείας και το μέγεθος της αγοράς του e-learningκαι των εκπαιδευτικών εφαρμογών στις ημέρες μας.

Διαβάστε ένα απόσπασμα της συνέντευξης παρακάτω:

Τα παιδιά σήμερα αποτελούν την πρώτη γενιά που βρίσκονται κοντά στην τεχνολογία και τις κινητές συσκευές από τη γέννησή τους. Πώς βλέπετε να επηρεάζονται από αυτό οι μελλοντικές γενιές, ποιοι κίνδυνοι μπορεί να εγκυμονούνται και πώς μπορούν οι γονείς να είναι βέβαιοι ότι τα παιδιά τους χρησιμοποιούν την “καλή” τεχνολογία;

Στέφαν Στέφενσεν: Οι γονείς θα πρέπει φυσικά να επιτηρούν και να κατευθύνουν τα παιδιά τους προς το σωστό περιεχόμενο. Από την πλευρά τους, οι δημιουργοί θα πρέπει να δημιουργούν εκπαιδευτικά πρότζεκτς υψηλής ποιότητας.

Ωστόσο, πολλοί παραδοσιακοί εκδότες που “γύρισαν” στο ψηφιακό περιεχόμενο καθυστερούν πολύ μέχρι να κυκλοφορήσουν τις εκδόσεις τους, καθώς εφαρμόζουν τις ίδιες διαδικασίες με το έντυπο περιεχόμενο, όπου τα πάντα θα πρέπει να ελεγχθούν και να διορθωθούν πριν μπουν στο χαρτί. Πριν καν ολοκληρώσουν το περιεχόμενο, είναι ίδιο παλιό και ξεπερασμένο.

Η ψηφιακή αγορά είναι ένα ταχύ και διαρκώς μεταβαλλόμενο περιβάλλον. Πρέπει να είναι βελτιωθούμε στις αλλαγές, να δημιουργούμε τα προϊόντα και να τα ελέγχουμε εν λειτουργία.

Επίσης, πρέπει να διασφαλίσουμε ότι οι παραδοσιακοί εκδότες δεν θα ελέγχουν την ανάπτυξη του e-learning, καθώς δεν έχουν mobile λογική. Συχνά βλέπει κανείς τυπωμένα βιβλία να μετατρέπονται σε ηλεκτρονικά βιβλία και να παρουσιάζονται ως e-learning. Πρέπει να ξεφύγουμε από τη δομή των παραδοσιακών βιβλίων – την πολύ γραμμική προσέγγιση από τη σελίδα 1 στη σελίδα 2. Η ψηφιακή εκπαίδευση δεν αλλάζει μόνο τη μορφή, αλλά αφορά στη διάδραση, την υιοθέτηση της μάθησης, την πρόοδο, την ανάδραση. Αφορά σε παιδιά που μαθαίνουν παίζοντας και ψυχαγωγούμενα.

Αναφέρατε στην ανακοίνωση της crowdfunding καμπάνιας σας ότι θέλετε να αποδείξετε ότι το edutainment μπορεί να δημιουργήσει επιτυχημένες καμπάνιες, όσο και η υψηλή τεχνολογία ή τα παιχνίδια διασκέδασης. Πόσο μεγάλη είναι η αγορά των εφαρμογών που συνδυάζουν εκπαίδευση και ψυχαγωγία;

Στέφενσεν: Χωρίς αμφιβολία τα κέρδη των παιχνιδιών έναντι των εκπαιδευτικών εφαρμογών είναι πολύ μεγαλύτερα. Ωστόσο, αυτά τα παιχνίδια είναι σχεδιασμένα με μοναδικό στόχο να βγάλουν όσο περισσότερα χρήματα από κάθε χρήστη. Απεναντίας, στην αγορά της εκπαίδευσης δεσμευόμαστε από διαφορετικά ηθικά κριτήρια: πρέπει να είμαστε απόλυτα διαφανείς στο πραγματικό κόστος, να προστατεύσουμε τα παιδιά από κατά λάθος αγορές μέσω της εφαρμογές, να επιτρέπουμε στους γονείς να “κλειδώνουν” την εφαρμογή. Η προτεραιότητά μας είναι ένα ασφαλές εκπαιδευτικό περιβάλλον για τα παιδιά.

Από την εμπειρία μας, οι γονείς τείνουν να περιορίζουν τις ώρες για παιχνίδια, αν όμως πρόκειται για εκπαιδευτικές εφαρμογές, επιτρέπουν στα παιδιά περισσότερο χρόνο. Επομένως, το πλεονέκτημα των παιχνιδιών που συνδυάζουν την ηλεκτρονική μάθηση είναι ότι αυξάνεται ο χρόνος που τα παιδιά μπορούν να παίξουν μαζί τους. Και μην ξεχνάμε: ψηφιακή εκπαίδευση σημαίνει μάθηση μέσω παιχνιδιού, οπότε τα παιδιά όχι μόνο αποκτούν γνώσεις, αλλά και ταυτόχρονα διασκεδάζουν μέσα από τη διαδικασία αυτή.

Ωστόσο, θα χρειαστούμε και κάποια βοήθεια από τους “ηγέτες” της αγοράς των app stores, όπως είναι η Apple και η Google. Όταν καταλογογραφούν τις εφαρμογές, πρέπει να διασφαλίζουν ότι οι αμιγώς edutainment εφαρμογές δεν θα πρέπει να εμφανίζονται στην ίδια κατηγορία με τις πραγματικές εκπαιδευτικές εφαρμογές. Αυτό σήμερα αποτελεί ένα πολύ μεγάλο πρόβλημα για τα σχολεία, τους δασκάλους και τους γονείς.

Διαβάστε ολόκληρη την συνέντευξη του Στέφαν Στέφενσεν στο EMEAstartups.com

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις