Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Μία πρώτη “γεύση” του Digital Marketing

Το digital marketing (γνωστό επίσης και ως marketing στο διαδίκτυο ή web marketing, ή online marketing,ή e-marketing) είναι ένας τρόπος να εμπορευόμαστε τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας χρησιμοποιώντας το Internet.

Το digital marketing περιλαμβάνει μεθόδους βελτιστοποίησης μηχανών αναζήτησης (SEO), την pay-per-click διαφήμιση, το μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (Email Marketing) και τέλος τα social media (μέσα κοινωνικής δικτύωσης) δημιουργώντας έτσι μια ολοκληρωμένη λύση για την διαδικτυακή σας εκστρατεία.

Βασικά χαρακτηριστικά του Digital Marketing είναι:
1) Search Engine Optimization (SEO)
2) Search Engine Marketing (PPC)
3) Email Marketing
4) Digital Display Advertising
5) Social Media Marketing
6) Mobile Marketing

Μπορεί όλα αυτά να σου φαίνονται ακαταλαβίστικα και περίεργα στην ανάγνωση με την πρώτη ματιά αλλά το κάθε ένα έχει περιεχόμενο δελεαστικό.

1) Search Engine Optimization (SEO)
To SEO είναι βελτιστοποίηση ιστοσελίδων για μηχανές αναζήτησης. Είναι ο πιο συνηθισμένος τρόπος εύρεσης ιστοσελίδας μέσω μηχανών αναζήτησης Google, Bing. Xρησιμοποιώντας keywords, λέξεις κλειδιά για προϊόν, υπηρεσία ή εταιρεία.

2) Search Engine Marketing (PPC)
* Σου δίνει τη δυνατότητα επιλογής των λέξεων που μας ενδιαφέρουν με βάση τις πληροφορίες που περιέχονται στη Μηχανή Αναζήτησης και έτσι γίνεται στοχευόμενη χρήση keywords
* Επιλογή κόστους-ανά-κλικ (PPC). Αυτό γίνεται σύμφωνα με τι είναι διατεθειμένος ο πελάτης να πληρώσει ημερησίως για τη διαφημιστική του καμπάνια
* Αναλυτικά Metrics που παρέχονται από τη μηχανή αναζήτησης δείχνουν την αποτελεσματικότητα και το κόστος σε καθημερινή βάση καθώς και συγκεντρωτικά

3) Email Marketing
Με τον όρο e-mail marketing εννοούμε την μαζική αποστολή ενημερωτικών e-mail που σκοπό έχουν την ενημέρωση των παραληπτών σχετικά με τις υπηρεσίες και τα προϊόντα της επιχείρησής σας, καθώς και για τυχόν προσφορές ή ακόμα και για να τα νέα της επιχείρησής σας. Tο e-mail marketing μπορεί να θεωρηθεί στις μέρες μας σαν μία από τις πιο ανταποδοτικές ενέργειες του web marketing, παρέχοντας πολλαπλάσια οφέλη, ειδικά στην περίπτωση που γίνεται συγκροτημένα και ακολουθεί ένα σωστό marketing plan.

4) Digital Display Advertising
Είναι οι online διαφημίσεις. Η online διαφήμιση αυξάνει τη αναγνώριση και τη διάδοση του εμπορικού ονόματος είτε της εταιρίας είτε του προϊόντος της. Επίσης βελτιώνει την εικόνα της επιχείρησης στους χρήστες του internet. Το κόστος της είναι πολύ μικρότερο από οποιοδήποτε άλλο τρόπο διαφήμισης. Είναι εύκολη η πρόσβαση και μπορεί να εντοπίσει πιο εύκολα τα ενδιαφέροντα των καταναλωτών.

5) Social Media Marketing
Το μάρκετινγκ κοινωνικών δικτύων ή αλλιώς Social media marketing αναφέρεται στη διαδικασία αύξησης της επισκεψιμότητας μίας ιστοσελίδας ή στην προώθηση ιστοσελίδας μέσω ιστοσελίδων κοινωνικών δικτύων, όπως για παράδειγμα το Facebook, Twitter, Pinterest, Google+, Foursquare και άλλα πολλά. Με τον τρόπο αυτό το μήνυμα μίας εταιρίας μεταφέρεται από χρήστη σε χρήστη και διαδίδεται πιθανώς επειδή φαίνεται να προέρχεται από αξιόπιστες τρίτες πηγές και όχι από την ίδια την εταιρία. Έτσι σε αυτή η μορφή του μάρκετινγκ ένα μήνυμα οδηγείται από στόμα σε στόμα (word-of-mouth), που σημαίνει έμμεσα ότι μία εταιρία κερδίζει φήμη στα κοινωνικά δίκτυα χωρίς απαραίτητα να πληρώνει για τη διαφήμιση της.

6) Mobile Marketing
Εισαγωγή στις ευκαιρίες και τους τρόπους χρήσης των κινητών τεχνολογιών και συσκευών (always-on) για αποδοτικό marketing σε στοχευμένο κοινό, περιεχόμενο και τοποθεσία.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις