Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Facebook και Sequoia επενδύουν σε Startup ηλεκτρονικού εμπορίου mobile στην Ινδία

Η αγορά της Ινδίας είναι και μεγάλη, με πάνω από 1,3 δισ. πληθυσμό, και εκατοντάδες Startups ανταγωνίζονται ειδικά στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου, μια αγορά 40 δισ. δολαρίων σήμερα η οποία αναμένεται να φτάσει τα 200 δισ. τα επόμενα χρόνια, ενώ έχει τεράστιο “αποθεματικό” σε ταλέντα. Ως εκ τούτου έχει προσελκύσει και θα συνεχίσει να προσελκύει μεγάλα επενδυτικά κεφάλαια.

Το τελευταίο παράδειγμα είναι η Startup Meesho, η οποία ανακοίνωσε τη περασμένη Δευτέρα ότι έχει συγκεντρώσει 125 εκατομμύρια δολάρια σε έναν νέο γύρο χρηματοδότησης με επικεφαλής την Naspers Ventures, το Facebook ενώ συμμετείχαν υπάρχοντες και νέοι επενδυτές, συμπεριλαμβανομένων των SAIF, Sequoia, Shunwei Capital, RPS και Venture Highway. Η χρηματοδότηση θα χρησιμοποιηθεί εν μέρει για να βοηθήσει την εταιρεία να επεκταθεί γεωγραφικά και να εξυπηρετήσει πελάτες σε απομακρυσμένες περιοχές. Να σημειώσουμε σε αυτό το σημείο ότι πρόκειται για τη πρώτη επένδυση του Facebook στην Ινδία.

Βασισμένη στο Bengaluru, δραστηριοποιείται σε περισσότερες από 5.000 πόλεις σε όλη την Ινδία, η Meesho έχει αναπτύξει μια πλατφόρμα μεταπώλησης που βοηθά τις μικρές επιχειρήσεις αλλά και εκατομμύρια ιδιώτες να προωθήσουν τα προϊόντα τους, αλλά και προϊόντα τρίτων, μέσω κοινωνικών δικτύων όπως το Instagram, το Facebook και το WhatsApp.
Οι υπηρεσίες της τετράχρονης Startup χρησιμοποιούνται από οικογένειες, φοιτητές, καθηγητές, ιδιοκτήτες μπουτίκ και άλλους για να (μετα)πωλήσουν είδη όπως ρούχα, καλλυντικά, τεχνολογικά προϊόντα και ταξιδιωτικά πακέτα.

Συν-ιδρύθηκε το 2015 από τους Vidit Aatrey και Sanjeev Barnwal με την Meesho να αποφοιτά το 2016 από τον γνωστό accelerator Y Combinator.

Η πλατφόρμα της Meesho απλοποιεί τη διαδικασία της πώλησης δημιουργώντας ένα ηλεκτρονικό κατάστημα που μπορεί να διαχειριστεί απευθείας από την εφαρμογή. Επιτρέπει επίσης στους μεταπωλητές να δέχονται τις πληρωμές ενώ ανοίγει και ένα κανάλι επικοινωνίας για “παζάρια”, μια πρακτική που συνηθίζεται στην Ινδία.

Η Ινδία έχει προσελκύσει το ενδιαφέρον των επενδυτών σε διάφορους τομείς. Η Walmart συμφώνησε να εξαγοράσει το Flipkart για 16 δισεκατομμύρια δολάρια σε μία από τις μεγαλύτερες εξαγορές στο χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου το 2018.
Η Naspers συμμετείχε σε ένα γύρο 1 δισεκατομμυρίου δολαρίων για την Swiggy, με την Accel που εδρεύει στο Palo Alto, να είναι ένας από τους πιο δραστήριους επενδυτές στην Ινδία. Το χαρτοφυλάκιο της εταιρίας περιέχει μερικές αξιοσημείωτες ινδικές εταιρίες μεταφορών, μεταξύ των οποίων η Ola και η Blacklack.
Η Tiger Global έχει ήδη επενδύσει σε αρκετές ινδικές νεοσύστατες επιχειρήσεις φέτος, συμπεριλαμβανομένων των Ninjacart και Grofers οι οποίες δραστηριοποιούνται στην εφοδιαστική αλυσίδα και την διανομή τροφίμων.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις