Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

PeopleCert: Αξιοποιεί τη λύση IBM Instana Observability για την παρακολούθηση της απόδοσης των εφαρμογών της

Η PeopleCert αξιοποιεί το Instana για να κατανοήσει άμεσα και με ακρίβεια την απόδοση μιας υπηρεσίας ή εφαρμογής, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες παρατηρησιμότητας (observability) που παρέχει η πλατφόρμα.

Η IBM ανακοινώνει ότι η PeopleCert αξιοποιεί τη λύση IBM Instana Observability για να λαμβάνει σε πραγματικό χρόνο και με ακρίβεια στοιχεία γύρω από την απόδοση και τη σωστή λειτουργία των εφαρμογών της. Με τη λύση IBM Instana, η PeopleCert έχει πλέον τη δυνατότητα να αναλύει προβλήματα με τις εφαρμογές της, μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα, ενώ τα συστήματα και οι υπηρεσίες που εκτελούνται σε αυτά, ταυτοποιούνται αυτόματα από την πλατφόρμα δημιουργώντας έναν ψηφιακό χάρτη υψηλής ανάλυσης. Με τη λειτουργία αυτή γίνεται πιο εύκολη η κατανόηση εξαρτήσεων και η βελτιστοποίηση της απόδοσης των εφαρμογών.

Η PeopleCert είναι παγκόσμιος ηγέτης στην αξιολόγηση και πιστοποίηση επαγγελματικών δεξιοτήτων και συνεργάζεται με πολυεθνικούς οργανισμούς και κυβερνητικούς φορείς – για την ανάπτυξη και την παροχή τυποποιημένων εξετάσεων. Η PeopleCert παρέχει πιστοποιήσεις σε περισσότερες από 200 χώρες και γεωγραφικές περιοχές, σε 25 γλώσσες, μέσω μιας υπερσύγχρονης πλατφόρμας αξιολόγησης, επιτρέποντας στους επαγγελματίες
να αξιοποιήσουν πλήρως τις δυνατότητές τους και να πραγματοποιήσουν τις φιλοδοξίες τους μέσω εκπαίδευσης και πιστοποιήσεων. Μέχρι σήμερα, η PeopleCert έχει συνεργαστεί με 2.500 εκπαιδευτικούς οργανισμούς και έχει πιστοποιήσει 6.5 εκατομμύρια ιδιώτες, 50.000 εταιρείες και 800 κυβερνητικούς φορείς.

Προκειμένου να υποστηρίξει τις δραστηριότητές της, το τμήμα πληροφορικής της PeopleCert έχει αναπτύξει μια ποικιλία εφαρμογών που βασίζονται σε τεχνολογίες αιχμής. Μέσω του διαδικτύου, οι εφαρμογές παρέχουν υπηρεσίες σε πελάτες/μαθητές, εκπαιδευτές, εξωτερικούς οργανισμούς π.χ. για πληρωμές και άλλα. Η PeopleCert επέλεξε τη λύση IBM Instana Observability, με στόχο να παρακολουθεί αποτελεσματικά και να εντοπίζει γρήγορα τη βασική αιτία των προβλημάτων.

Με το IBM Instana, η PeopleCert επιτυγχάνει αυτόματη και συνεχή παρακολούθηση του συνόλου των εφαρμογών της. Αυτό σημαίνει ότι νέα συστήματα, υπηρεσίες και εφαρμογές εντοπίζονται αυτόματα στο IBM Instana, χωρίς ανθρώπινη παρέμβαση, ενώ δημιουργείται ένας ψηφιακός χάρτης της τοπολογίας των εφαρμογών και των εξαρτήσεων τους, που βοηθά στην παρακολούθηση της απόδοσης των εφαρμογών σε πραγματικό χρόνο. Το IBM Instana είναι σε θέση να συλλέγει δεδομένα και ίχνη υψηλής πιστότητας με συχνότητα δευτερολέπτου και χωρίς δειγματοληψία, παρέχοντας ασύγκριτη ορατότητα γύρω από το ποιες κλήσεις απέτυχαν, γιατί, και ποιες βασικές και εξαρτόμενες υπηρεσίες επηρεάζονται.

Η PeopleCert αξιοποιεί το Instana για να κατανοήσει άμεσα και με ακρίβεια την απόδοση μιας υπηρεσίας ή εφαρμογής, αξιοποιώντας όλες τις δυνατότητες παρατηρησιμότητας (observability) που παρέχει η πλατφόρμα. Τα προβλήματα που ανακύπτουν συσχετίζονται αυτόματα με την αλληλουχία των συμβάντων, προσδιορίζοντας την ακριβή πηγή του προβλήματος φτάνοντας μέχρι τον πηγαίο κώδικα της εφαρμογής, εάν είναι απαραίτητο. Αξιοποιώντας την τεχνολογία της IBM έχουν τη δυνατότητα να καταγράφουν όλες τις λεπτομέρειες και να τις αναλύουν.

Χρησιμοποιώντας το IBM Instana Observability, η PeopleCert μείωσε το μέσο χρόνο εντοπισμού (MTTI) και το μέσο χρόνο επίλυσης (MTTR) των προβλημάτων. Το Instana μαζί με την Adaptera, έμπειρο συνεργάτη στο τομέα του observability, βοήθησε επίσης στην ανακάλυψη και αντιμετώπιση “άγνωστων” – κυρίως μη ανιχνεύσιμων ζητημάτων ενώ βελτίωσε και την εμπειρία των τελικών χρηστών.

Ο κ. Warren Gunn, VP του τομέα Τεχνολογίας της PeopleCert, ανέφερε: “Μέσα σε λίγες ώρες από την ενεργοποίηση του Instana, η PeopleCert μπόρεσε να εντοπίσει με σαφήνεια τα προβλήματα που ανέκυπταν στις εφαρμογές και να ανιχνεύσει άμεσα τη βασική αιτία, ώστε να διασφαλίσει την άψογη απόδοση των εφαρμογών. ”

«Εκφράζουμε την ικανοποίηση μας που η PeopleCert, ένας τόσο σημαντικός συνεργάτης μεγάλων επιχειρήσεων και πρωτοπόρος στον τομέα της, επέλεξε τη λύση Instana της IBM για την απλούστευση και ορθότερη λειτουργία των συστημάτων της. Η ΙΒΜ, με το πλήρες χαρτοφυλάκιο της σε τεχνολογίες και υπηρεσίες, είναι έτοιμη να βοηθήσει τους πελάτες της να μετασχηματίσουν τις επιχειρήσεις τους με τη δύναμη της τεχνητής νοημοσύνης », ανέφερε σχετικά ο κ. Άγγελος Βλαχόπουλος, Διευθυντής Πωλήσεων Τεχνολογικών Λύσεων της IBM σε Ελλάδα και Κύπρο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις