Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Πώς τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης αλλάζουν τον τουρισμό

Ο Δημοσθένης Σπυρίδης, Web 3.0 Marketing Strategist της Zoltar.Agency, συμμετείχε ως ομιλητής στο 3ο Innovation Meeting του CapTour Project,με θέμα "Πώς τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης αλλάζουν τον τουρισμό".

 

Στις 29 Ιουνίου 2023, ο Δημοσθένης Σπυρίδης, Web 3.0 Marketing Strategist της Zoltar.Agency, συμμετείχε ως ομιλητής στο 3ο Innovation Meeting του CapTour Project,με θέμα “Πώς τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης αλλάζουν τον τουρισμό”, το οποίο πραγματοποιήθηκε στο κτίριο Μ2 του ΟΜΜΘ.

Στην ομιλία του με θέμα “Πώς τα εργαλεία της τεχνητής νοημοσύνης αλλάζουν τον τουρισμό“, ο κύριος Σπυρίδης παρουσίασε τους τρόπους και τις εφαρμογές με τις οποίες η τεχνητή νοημοσύνη αλλάζει το πρόσωπο του τουρισμού, προσφέροντας εξελιγμένες υπηρεσίες και αυξημένη αποδοτικότητα στις εταιρείες που δραστηριοποιούνται στον κλάδο. Επιπλέον, υπογράμμισε τη σημασία της ενημέρωσης και εκπαίδευσης των επαγγελματιών στις νέες, αναδυόμενες τεχνολογίες με σκοπό να προσφέρουν ακόμη καλύτερες και πιο προσωποποιημένες εμπειρίες στους επισκέπτες τους. Η παρουσίαση διήρκεσε 45 λεπτά και ακολούθησε συζήτηση με τους παρευρισκόμενους.

Ο κ. Δημοσθένης Σπυρίδης δήλωσε: “Είναι σημαντικό για εμάς ως επαγγελματίες του τομέα να κατανοήσουμε και να αξιοποιήσουμε τις νέες τεχνολογίες, όπως η τεχνητή νοημοσύνη, προκειμένου να προσφέρουμε καλύτερες υπηρεσίες και να βελτιώσουμε την εμπειρία των πελατών μας. Το CapTour Project είναι μία εξαιρετική πλατφόρμα για την ανταλλαγή γνώσεων και εμπειριών, και είμαι πολύ χαρούμενος που είχα την ευκαιρία να συμμετάσχω.”

Το CapTour είναι ένα έργο που πραγματοποιείται στο πλαίσιο του Προγράμματος Συνεργασίας INTERREG VA «Ελλάδα-Βουλγαρία 2014-2020», με στόχο την ενίσχυση της τουριστικής βιομηχανίας στη διασυνοριακή περιοχή Ελλάδας – Βουλγαρίας. Στα πλαίσια του προγράμματος, πραγματοποιούνται διάφορες δράσεις, όπως τα Round Tables, για να παρέχουν τεχνογνωσία και υποστήριξη στους επιχειρηματίες για την ανάπτυξη ανταγωνιστικών υπηρεσιών και προϊόντων.

Η συμμετοχή του κ. Σπυρίδη στο συνέδριο υπογράμμισαν την αφοσίωσή του στην προώθηση της τεχνολογίας και της καινοτομίας στον κλάδο του τουρισμού. Η συζήτηση επικεντρώθηκε στις ευκαιρίες που παρέχει η τεχνητή νοημοσύνη για τη βελτίωση της εμπειρίας των τουριστών και την αύξηση της ανταγωνιστικότητας των επιχειρήσεων του τουριστικού κλάδου.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις