Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

DIGITAL CARS: Ηλεκτρικά και… κάμπριο!

Η στήλη DIGITAL CARS του Startupper Mag σας παρουσιάζει τέσσερα ηλεκτρικά καμπριολέ μοντέλα που αναμένονται σύντομα στη χώρα μας, την πλέον κατάλληλη για τέτοιου τύπου ανοιχτά οχήματα λόγω της πολύμηνης καλοκαιρίας και της νυχτερινής ζωής της.

Το τρίπτυχο χαμηλή κατανάλωση οικολογική συνείδηση και… ανοιχτή οροφή για υπέροχες καλοκαιρινές βόλτες με το αμάξι κερδίζει έδαφος σε όλη την Ευρώπη και η στήλη DIGITAL CARS του Startupper Mag σας παρουσιάζει τέσσερα ηλεκτρικά καμπριολέ μοντέλα που αναμένονται σύντομα στη χώρα μας, την πλέον κατάλληλη για τέτοιου τύπου ανοιχτά οχήματα λόγω της πολύμηνης καλοκαιρίας και της νυχτερινής ζωής της.

FIAT TOPOLINO, μικρό, φτηνό και κάμπριο

Το Fiat Topolino είναι το… ξαδερφάκι του πρακτικού Citroen Ami, αλλά με ένα μοναδικό εξωτερικό χαρακτηριστικό: μια ανοιγόμενη οροφή. Επιπλέον, σε αντίθεση με το «αμαξάκι» της Citroen, έχει ρετρό σχέδιο εμπνευσμένο από το Fiat 500 και έχει πάρει το όνομά του από το ίδιο κλασικό αυτοκίνητο.

Το Topolino βασίζεται στην ιδέα ότι η αστική μετακίνηση μπορεί να είναι εκφραστική, συναισθηματική, κομψή και διασκεδαστική. Η τροφοδοσία του ηλεκτρικού μετατρέψιμου αυτοκινήτου θα είναι πιθανότατα ένας ηλεκτροκινητήρας 8 ίππων, ο οποίος θα παίρνει ενέργεια από μια μικροσκοπική μπαταρία 5,5 kWh. Η αυτονομία του πάντως δύσκολα θα ξεπερνάει τα 60 χιλιόμετρα -δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα!

Το Fiat Topolino πιθανότατα θα κυκλοφορήσει στην Ευρώπη κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού του 2023, με τιμή κάτω των 10.000 ευρώ.

MINI Cooper SE Convertible, με όνομα βαρύ σαν ιστορία

Το MINI Cooper SE Convertible (MINI Electric Convertible) θεωρείται το πρώτο ηλεκτρικό κάμπριο στον κόσμο και στην Ευρώπη η επετειακή του έκδοση κυκλοφόρησε σε μόλις 999 μονάδες, ωστόσο μην ανησυχείτε γιατί η παραγωγή του νέου Mini έχει ήδη ξεκινήσει, με την τιμή να αναμένεται ελαφρώς τσουχτερή (60.000 ευρώ).

Το Cooper SE Convertible διαθέτει μαλακή ανοιγόμενη οροφή, με τον οδηγό να μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα έως 30 χιλιομέτρων όταν την έχει σε… κάμπριο mode. Όπως και στο MINI Cabrio που κινείται με φυσικό αέριο, οι οδηγοί μπορούν να κρατούν την οροφή μερικώς κλειστή σε λειτουργία ηλιοροφής. Το ηλεκτρικό κάμπριο προσφέρει 160 λίτρα χώρου φόρτωσης πίσω από τα πίσω καθίσματα, 51 λίτρα λιγότερα από το ηλεκτρικό hatchback.

Το MINI Electric Convertible έχει τον ίδιο κινητήρα 135 kW (181 hp)/270 Nm (199 lb.-ft.) με το βενζινοκίνητο μοντέλο. Το ίδιο ισχύει και για τη μπαταρία, η οποία έχει χωρητικότητα αποθήκευσης ενέργειας 32,6 kWh, ενώ προσφέρει αυτονομία WLTP 201 km (125 μίλια), 32 km (20 μίλια) και η επιτάχυνσή του είναι μόλις 0,9 δευτερόλεπτα πιο αργή.

Electric VW Convertible, το πολυαναμενόμενο

Τον Μάρτιο του 2021 ο πρώην Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου Volkswagen, Dr. Herbert Diess, είχε παρουσίασε ένα ηλεκτρικό κάμπριο ID.3 στο Twitter, συνεπώς είναι θέμα χρόνου να δούμε ένα κάμπριο VW να κυκλοφορεί στην αγορά σύντομα, σε τιμή που θα ξεπερνάει τα 40.000 ευρώ. Ο σχεδιασμός του ηλεκτρικού cabrio αναμένεται να αποκαλυφθεί σύντομα και ο κινητήρας του θα προσομοιάζει εκείνον του ID.3 hatch: από μια βασική παραλλαγή 217 μιλίων, 150 ίππων έως μια έκδοση 338 μιλίων, 204 ίππων, με τους αναγκαίους περιορισμούς ασφαλώς όταν είναι ανοιχτή η οροφή. Δεν θέλει ερώτημα ότι το πολυαναμενόμενο ηλεκτρικό κάμπριο που θα λανσάρει (όταν τελικά το πράξει) η Volkswagen θα διεκδικήσει τον τίτλο του δημοφιλέστερου στην κατηγορία αυτή.

Maserati GranCabrio Folgore, poetry in motion

Η τιμή του ξεπερνάει κατά πολύ το μπάτζετ του μέσου Έλληνα οδηγού, καθώς θα προσεγγίσει τα 150.000 ευρώ, ωστόσο δεν μπορούσαμε να αφήσουμε εκτός λίστας ένα από τα ωραιότερα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που δημιουργήθηκαν ποτέ, το Maserati GranCabrio Folgore (Electric).
Το GranCabrio Folgore, όπως και το GranTurismo Folgore, θα διαθέτει τρεις κινητήρες 300 kW (402 hp) — δύο για τους πίσω τροχούς και έναν για τον μπροστινό τροχό — οι οποίοι θα παράγουν συνδυασμένη ισχύ 560 kW (751 hp) και συνολική ροπή 1.350 Nm (996 lb.-ft.). Ο χρόνος επιτάχυνσης 0-100 km/h (0-62 mph) υπολογίζεται να διαρκέσει περίπου 2,7 δευτερόλεπτα και η τελική ταχύτητα μπορεί φτάσει ακόμα και τα 320 km/h (199 mph).

Μια μπαταρία 83 kWh (χρησιμοποιήσιμη) που λειτουργεί στα 800 volt, διπλάσιας δύναμης από τον μέσο όρο, θα τροφοδοτεί τους κινητήρες. Τα 22 kW (AC)/270 kW (DC) θα είναι πιθανότατα ο μέγιστος ρυθμός που υποστηρίζεται για την φόρτιση του πανίσχυρου και πανέμορφου αυτού ηλεκτρικού κάμπριο.

Σε μια ανακοίνωση της στα τέλη του 2022, η Maserati είχε αποκαλύψει ότι η επόμενη γενιά GranCabrio υποβάλλεται σε δοκιμές για τον τελικό συντονισμό πριν από την κυκλοφορία της και προσφάτως η εταιρεία κυκλοφόρησε επίσης ένα teaser, το οποίο παρουσίαζε ένα… λαχταριστό αλλά καμουφλαρισμένο αμάξι.

 

Το άρθρο δημοσιεύθηκε πρώτη φορά στο Startupper Mag #39

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις