Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

YouTube: Το νέο κουμπί “Skip Ads” δυσκολεύει την παράλειψη διαφημίσεων

Η πλατφόρμα εξήγησε ότι η αλλαγή σχεδιασμού του κουμπιού, έχει ως στόχο την παροχή μιας πιο συνεπούς εμπειρίας για το χρήστη

Οι πιο δύσκολες μάχες που δίνουν οι εφαρμογές ψυχαγωγίας που βασίζονται σε διαφημίσεις είναι με τα ad blockers και την κοινή χρήση λογαριασμών. Για παράδειγμα, το Netflix πρόσφατα έλαβε αυστηρά μέτρα για το τελευταίο, ενώ το YouTube έχει εντείνει τη μάχη του κατά των βοηθητικών προγραμμάτων αποκλεισμού διαφημίσεων σε όλες τις πλατφόρμες.

Ευτυχώς, το Youtube επιτρέπει στους χρήστες να παραλείπουν τις διαφημίσεις μετά από μερικά δευτερόλεπτα προβολής. Ωστόσο, όσον αφορά το κουμπί “Παράλειψη” (Skip) προχώρησε σε μια μάλλον ατυχή αλλαγή. Τον Αύγουστο, η πλατφόρμα ροής βίντεο άρχισε να δοκιμάζει ένα μικρότερο κουμπί “Παράλειψης” διαφημίσεων. Το νέο κουμπί είναι σε σχήμα χαπιού και έχει περίπου τα δύο τρίτα του μεγέθους του προηγούμενου ορθογώνιου κουμπιού.

Το κουμπί εμφανίζεται σε πολλές συσκευές σε διαφορετικές περιοχές και φαίνεται το ίδιο τόσο στο web όσο και στα smartphone, αλλά είναι εντελώς διαφορετικό από αυτό που δοκίμαζε το YouTube πριν από μερικούς μήνες.

Επισημαίνεται ότι η αρχική σχεδίαση ήταν η αντικατάσταση του ημιδιαφανούς κουμπιού “Skip Ads” με ένα πιο διαφανές που να περιείχε το κείμενο “Skip Ads. Τώρα το κουμπί είναι ως επί το πλείστο αδιαφανές και γράφει απλώς “Skip”.

Ο ανανεωμένος σχεδιασμός του κουμπιού Skip δοκιμάστηκε σε όλες τις πλατφόρμες, με το YouTube να εξηγεί ότι η αλλαγή αποσκοπεί στην παροχή μιας πιο συνεπούς εμπειρίας χρήστη. Όμως υπάρχει η πιθανότητα με το κουμπί “Παράλειψη” λιγότερο εμφανές, λιγότεροι χρήστες να επιλέξουν να παραλείψουν τη διαφήμιση. Αυτό θα μπορούσε να οδηγήσει σε αύξηση των προβολών και των διαφημιστικών δαπανών.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις