Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Aurora και Continental: Ολοκλήρωσαν την πρώτη φάση του έργου άνω των 300 εκατ. δολαρίων για τη μαζική παραγωγή υλικού αυτόνομων οχημάτων

Ενώ είναι ένα φαινομενικά μικρό ορόσημο σε ένα ταξίδι πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, είναι περίπλοκο και κρίσιμο.

Η Aurora και ο προμηθευτής αυτοκινήτων Continental ολοκλήρωσαν την πρώτη φάση ενός έργου άνω των 300 εκατομμυρίων δολαρίων για τη μαζική παραγωγή υλικού αυτόνομων οχημάτων για εμπορικά αυτόνομα φορτηγά.

Οι δύο εταιρείες δήλωσαν την Παρασκευή ότι ο σχεδιασμός και η αρχιτεκτονική του συστήματος ενός κιτ υλικού αυτόνομου οχήματος έχει πλέον ολοκληρωθεί. Το σχέδιο για έναν δευτερεύοντα υπολογιστή που μπορεί να αναλάβει τη λειτουργία σε περίπτωση αποτυχίας – γνωστό ως εφεδρικό σύστημα – έχει επίσης οριστικοποιηθεί. Οι εταιρείες έκαναν την ανακοίνωση πριν από μια προγραμματισμένη έκθεση στην CES 2024, την ετήσια εμπορική έκθεση τεχνολογίας που ξεκινά αυτή την εβδομάδα στο Λας Βέγκας.

Ενώ είναι ένα φαινομενικά μικρό ορόσημο σε ένα ταξίδι πολλών εκατομμυρίων δολαρίων, είναι περίπλοκο και κρίσιμο. Μια σειρά υλικού, συμπεριλαμβανομένων αισθητήρων όπως ραντάρ, κάμερες και lidar, αυτοματοποιημένες μονάδες ελέγχου οδήγησης και υπολογιστές υψηλής απόδοσης, χρησιμοποιούνται παράλληλα με λογισμικό που επιτρέπει σε ένα όχημα – σε αυτήν την περίπτωση, ημιφορτηγά χωρίς οδηγό – να πλοηγείται στους δρόμους χωρίς ανθρώπινο οδηγό πίσω από το τιμόνι.

Αυτό σημαίνει ότι η Continental μπορεί τώρα να αρχίσει να εργάζεται για την ανάπτυξη πρωτοτύπων πριν από το σχέδιό της να ξεκινήσει την παραγωγή το 2027. Η Continental θα κατασκευάσει αρχικές εκδόσεις του υλικού για δοκιμές στις νέες εγκαταστάσεις της στο New Braunfels του Τέξας κατά το επόμενο έτος. Μέχρι το 2026, οι εταιρείες δήλωσαν ότι αναμένεται να ξεκινήσει η «επικύρωση», μια διαδικασία που θα περιλαμβάνει την ενσωμάτωση των συστημάτων υλικού και λογισμικού σε ένα στόλο φορτηγών για δοκιμές. Η Aurora συνεργάζεται επίσης με τους κατασκευαστές φορτηγών Paccar και Volvo Group.

Ο τελικός στόχος είναι η μαζική παραγωγή ενός συστήματος υλικού ποιότητας αυτοκινήτου που μπορεί να αντέξει στο κρύο, τη ζέστη και άλλες περιβαλλοντικές συνθήκες που αντιμετωπίζουν καθημερινά τα φορτηγά μεγάλων αποστάσεων. Είναι σημαντικό ότι το σύστημα υλικού πρέπει να είναι αξιόπιστο, εύκολο στη συντήρηση και να παράγεται φθηνά.

Οι εταιρείες έχουν δηλώσει προηγουμένως ότι η πρόθεση είναι να παράγουν χιλιάδες από αυτά τα συστήματα.  Ωστόσο, η Aurora δεν περιμένει μέχρι το 2027 ή μετά για να ξεκινήσει εμπορικές δραστηριότητες. Η εταιρεία σχεδιάζει να λανσάρει έως και 20 φορτηγά κατηγορίας 8 χωρίς οδηγό – που σημαίνει ότι δεν υπάρχει άνθρωπος πίσω από το τιμόνι – μέχρι το τέλος του 2024. Αρχικά, αυτά τα φορτηγά χωρίς οδηγό θα μεταφέρουν εμπορεύματα μεταξύ Ντάλας και Χιούστον, μια διαδρομή που η εταιρεία χρησιμοποιεί για δοκιμές.

Ενώ αυτά τα πρώτα φορτηγά χωρίς οδηγό δεν θα είναι εξοπλισμένα με το κιτ υλικού Aurora-Continental, έχουν σχεδιαστεί σύμφωνα με τα πρότυπα της αυτοκινητοβιομηχανίας και για να λειτουργούν με ασφάλεια χωρίς οδηγό, σύμφωνα με την εκπρόσωπο της Aurora, Rachel Chibidakis.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις