Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Google: Νέα λειτουργία Nearby Events and Deals στο SERPS για τοπικές επιχειρήσεις

Η νέα λειτουργία SERP, η οποία είναι ορατή μόνο για τοπικές αναζητήσεις σε κινητές συσκευές, εμφανίζει αναρτήσεις στο Επιχειρηματικό προφίλ Google (GBP) που προωθούν προσφορές και εκδηλώσεις από κοντινές επιχειρήσεις.

Η Google δοκιμάζει τη νέα λειτουργία Nearby Events and Deals στο SERP (Search Engine Results Page), για τοπικές επιχειρήσεις, που παρουσιάζει προσφορές και εκδηλώσεις από κοντινές επιχειρήσεις.

Η λειτουργία SERP παρέχει στους χρήστες γρήγορη και εύκολη πρόσβαση στις πληροφορίες που επιθυμούν. Παράλληλα, τους επιτρέπει να βλέπουν ποιες ιστοσελίδες κατατάσσονται για τις λέξεις-κλειδιά που έχουν επιλέξει χωρίς να χρειάζεται να κάνουν κλικ σε κάθε ιστοσελίδα.

Η νέα λειτουργία SERP, η οποία είναι ορατή μόνο για τοπικές αναζητήσεις σε κινητές συσκευές, εμφανίζει αναρτήσεις στο Επιχειρηματικό προφίλ Google (GBP) που προωθούν προσφορές και εκδηλώσεις από κοντινές επιχειρήσεις.

Αυτή η λειτουργία προσφέρει την ευκαιρία στις τοπικές επιχειρήσεις να αξιοποιήσουν στο έπακρο τη δυνατότητα αυτή.  Θα πρέπει η επιχείρηση να δημοσιεύει τακτικά και να βελτιστοποιείτε περιεχόμενο στο προφίλ σας στο Google My Business (GMB), για να αυξήσει την πιθανότητα υψηλότερης κατάταξης των εκδηλώσεων και των προσφορών της επωνυμίας των εκάστοτε επιχειρήσεων.

Η λειτουργία εμφανίζει το όνομα της εταιρείας, μια διαφημιστική φωτογραφία και μια βαθμολογία κριτικής. Εάν επιλέξετε ένα από αυτά, η Google θα σας μεταφέρει σε προβολή πλήρους οθόνης της προσφοράς με περισσότερες λεπτομέρειες. Εδώ, θα βρείτε το όνομα της επιχείρησης, που βρίσκεται στο χάρτη, μια εικόνα της προσφοράς και κάποιο κείμενο.

Η νέα λειτουργία Nearby Events and Deals βρίσκεται συνήθως πιο κάτω στο SERP, κάτω από το τοπικό πακέτο, τα οργανικά αποτελέσματα, τις ενότητες “Οι άνθρωποι επίσης ρωτούν” και “Οι άνθρωποι αναζητούν επίσης.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις