Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Rufus: Ο νέος βοηθός αγορών με τεχνητή νοημοσύνη από την Amazon

Ο Rufus είναι ένας ειδικός βοηθός αγορών βασισμένος σε παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και εκπαιδευμένος στον εκτεταμένο κατάλογο προϊόντων της Amazon.

Η Amazon ανακοίνωσε την κυκλοφορία ενός νέου βοηθού τεχνητής νοημοσύνης για ψώνια, που ονομάζεται Rufus.

Ο Rufus είναι ένας ειδικός βοηθός αγορών βασισμένος σε παραγωγική τεχνητή νοημοσύνη και εκπαιδευμένος στον εκτεταμένο κατάλογο προϊόντων της Amazon, τις κριτικές πελατών, ερωτήσεις και απαντήσεις κοινότητας και πληροφορίες από όλο τον ιστό για να απαντά σε ερωτήσεις πελατών σχετικά με διάφορες ανάγκες αγορών και προϊόντα, να παρέχει συγκρίσεις και να κάνει προτάσεις με βάση το πλαίσιο συνομιλίας.

Ξεκινώντας σε μορφή beta διαθέσιμη σε ένα μικρό αριθμό πελατών στην εφαρμογή για κινητά της Amazon, ο Rufus θα κυκλοφορήσει σταδιακά σε επιπλέον πελάτες των ΗΠΑ τις επόμενες εβδομάδες.

Από ευρεία έρευνα στην αρχή ενός ταξιδιού αγορών, όπως “τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν αγοράζετε παπούτσια για τρέξιμο;” σε συγκρίσεις όπως “ποιες είναι οι διαφορές μεταξύ παπουτσιών για τρέξιμο σε μονοπάτι και δρόμο;” σε πιο συγκεκριμένες ερωτήσεις όπως “είναι αυτά ανθεκτικά;” ο Rufus κάνει ουσιαστικά πιο εύκολο για τους πελάτες να βρουν και να ανακαλύψουν τα καλύτερα προϊόντα για να καλύψουν τις ανάγκες τους.

Με το Rufus, οι πελάτες μπορούν να διεξάγουν πιο γενική έρευνα προϊόντων στο Amazon, κάνοντας ερωτήσεις όπως “τι πρέπει να λάβετε υπόψη όταν αγοράζετε ακουστικά;”

Οι πελάτες μπορούν να αναζητήσουν και να ανακαλύψουν προϊόντα με βάση τη δραστηριότητα, την εκδήλωση, τον σκοπό και άλλες συγκεκριμένες περιπτώσεις χρήσης, κάνοντας μια σειρά ερωτήσεων, όπως “τι χρειάζομαι για γκολφ με κρύο καιρό;” ή “θέλω να ξεκινήσω έναν εσωτερικό κήπο”. Ο Rufus προτείνει κατηγορίες προϊόντων με δυνατότητα αγοράς – από στρώματα βάσης γκολφ, μπουφάν και γάντια έως σπόρους, γλάστρες και φώτα – και σχετικές ερωτήσεις στις οποίες μπορούν να κάνουν κλικ οι πελάτες για να πραγματοποιήσουν πιο συγκεκριμένες αναζητήσεις.

Επίσης, οι πελάτες μπορούν να ζητήσουν προτάσεις για ακριβώς αυτό που χρειάζονται, όπως “ποια είναι τα καλά δώρα για την Ημέρα του Αγίου Βαλεντίνου;” ή “τα καλύτερα παιχνίδια δεινοσαύρων για ένα παιδί 5 ετών”. Ο Rufus δημιουργεί αποτελέσματα προσαρμοσμένα στη συγκεκριμένη ερώτηση και καθιστά γρήγορο και εύκολο για τους πελάτες να περιηγηθούν σε πιο συγκεκριμένα αποτελέσματα

Μπορούν ακόμα να χρησιμοποιήσουν τον Rufus για να λάβουν γρήγορα απαντήσεις σε συγκεκριμένες ερωτήσεις σχετικά με μεμονωμένα προϊόντα όταν βλέπουν τη σελίδα λεπτομερειών του προϊόντος, όπως “πλένεται αυτό το σακάκι στο πλυντήριο;” Ο Rufus θα δημιουργήσει απαντήσεις με βάση τις λεπτομέρειες της καταχώρισης, τις κριτικές πελατών και τις ερωτήσεις και απαντήσεις της κοινότητας.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις