Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Walmart: Στα σκαριά deal ύψους 2 δισ. δολαρίων για εξαγορά της Vizio

Αυτή η πιθανή συμφωνία στοχεύει στην ενίσχυση της διαφημιστικής δραστηριότητας της Walmart και στην ενίσχυση της θέσης της στην αγορά έναντι ανταγωνιστών όπως η Amazon.

Η Walmart φέρεται να βρίσκεται σε συνομιλίες για την απόκτηση του κατασκευαστή έξυπνων τηλεοράσεων Vizio για περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αυτή η πιθανή συμφωνία στοχεύει στην ενίσχυση της διαφημιστικής δραστηριότητας της Walmart και στην ενίσχυση της θέσης της στην αγορά έναντι ανταγωνιστών όπως η Amazon.

Η Walmart ήταν ιστορικά ο μεγαλύτερος πελάτης της Vizio, με τη μάρκα να είναι η κορυφαία σε πωλήσεις στα καταστήματα Walmart.

Η κίνηση έρχεται καθώς οι μεγάλοι λιανοπωλητές αναγνωρίζουν τη σημασία των δεδομένων των καταναλωτών και του διαφημιστικού χώρου στις προσπάθειές τους να ανταγωνιστούν την Amazon, έναν από τους μεγαλύτερους παίκτες στον κλάδο της διαφήμισης.

Επιπλέον, η Walmart αντιμετωπίζει αυξανόμενο ανταγωνισμό από άλλες εταιρείες, όπως η Best Buy, η Kroger και η Instacart, οι οποίες ανταγωνίζονται επίσης για ένα μερίδιο των διαφημιστικών εσόδων στον χώρο των λιανικών μέσων ενημέρωσης

Εάν η συμφωνία προχωρήσει, η Walmart θα έχει πρόσβαση στο λειτουργικό σύστημα τηλεόρασης της Vizio, στις διαφημίσεις και στα δεδομένα τηλεθέασης διαφημίσεων. Αυτό θα επέτρεπε στη Walmart να προσφέρει στοχευμένη διαφήμιση στους θεατές στις τηλεοράσεις Vizio, συνδέοντας ενδεχομένως αυτές τις διαφημίσεις με την αγορά αγαθών. Ο τεράστιος όγκος ιδιόκτητων δεδομένων στα οποία η Walmart θα αποκτήσει τον έλεγχο, ιδιαίτερα τα δεδομένα προβολής, θεωρείται σημαντικό πλεονέκτημα στη διαφημιστική βιομηχανία.
Η Walmart δοκιμάζει ήδη την πώληση διαφημίσεων μέσω συνδεδεμένων τηλεοράσεων και η απόκτηση της Vizio θα κάνει αυτή την προοπτική ακόμη πιο ελκυστική για τους πιθανούς διαφημιστές.

Η Vizio, που ιδρύθηκε το 2002, έχει επεκτείνει τις προσφορές της πέρα από τις τηλεοράσεις χαμηλών τιμών για να συμπεριλάβει υπηρεσίες διαφήμισης και ροής.

Η διαφημιστική βιομηχανία των λιανικών μέσων ενημέρωσης είναι έτοιμη να φτάσει τα 100 δισεκατομμύρια δολάρια μέχρι το 2026, ανέφερε η PYMNTS τον Ιανουάριο.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις