Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Pfizer και Publicis δημιουργούν το Charlie AI για το φαρμακευτικό marketing

O CMO της Pfizer, Drew Panayiotou, παρουσίασε πρόσφατα την πλατφόρμα δημιουργικής Τεχνητής Νοημοσύνης Charlie της μεγάλης φαρμακευτικής εταιρείας η οποία σε κάθε περίπτπωση σηματοδοτεί μια σημαντική πρόοδο στον τομέα του φαρμακευτικού marketing.

Έχοντας πάρει το όνομά του από τον συνιδρυτή της Pfizer, Charles Pfizer, η πλατφόρμα Charlie έχει σχεδιαστεί για να φέρει επανάσταση στον τρόπο με τον οποίο η Pfizer προσεγγίζει το marketing, εξορθολογίζοντας και βοηθώντας τις ομάδες δημιουργίας περιεχομένου παγκοσμίως και ενισχύοντας τις στρατηγικές marketing σύμφωνα με την εταιρεία. Αυτή η πρωτοβουλία είναι μια συνεργασία μεταξύ της Pfizer και του Publicis Groupe και βασίζεται στην πλατφόρμα marcel.ai της Publicis που προσφέρει συνεργατική πρόσβαση σε δημιουργικά εργαλεία ΑΙ με στόχο τις δραστηριότητες marketing και επικοινωνίας που προσφέρει η Publicis στους πελάτες της.

Η πλατφόρμα Charlie στοχεύει στην επιτάχυνση της ανάπτυξης καμπανιών επικοινωνίας μεταξύ της Pfizer και των συνεργατών της παγκοσμίως και χρησιμοποιείται ήδη από εκατοντάδες ανθρώπους στην κεντρική ομάδα μάρκετινγκ της Pfizer και χιλιάδες υπαλλήλους σε όλη την εταιρεία σε όλο τον κόσμο.
Η πλατφόρμα διευκολύνει τη δημιουργία ψηφιακών μέσων, μηνυμάτων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, παρουσιάσεων πωλήσεων και βοηθά στην έρευνα και τη σύνταξη ιατρικών άρθρων. Αυτοματοποιώντας επαναλαμβανόμενες εργασίες, χρησιμοποιώντας επεξεργασία φυσικής γλώσσας και χρησιμοποιώντας προγνωστικά αναλυτικά στοιχεία, ο βοηθός Charlie επιτρέπει στα κατά τόπου εμπορικά γραφεία να προσφέρουν πιο εξατομικευμένες και βελτιστοποιημένες πληροφορίες σε πραγματικό χρόνο στους επαγγελματίες υγείας.

Ένα από τα βασικά χαρακτηριστικά του Charlie είναι το «κόκκινο, κίτρινο, πράσινο» σύστημα κινδύνου βαθμίδας, το οποίο βοηθά στον εντοπισμό περιεχομένου που απαιτεί περαιτέρω έλεγχο, διασφαλίζοντας τη συμμόρφωση με τα νομικά και δεοντολογικά πρότυπα. Αυτό το σύστημα είναι ιδιαίτερα κρίσιμο στη φαρμακευτική βιομηχανία που υπόκειται σε αυστηρούς κανονισμούς, όπου η ακρίβεια και η τήρηση των κανονισμών είναι υψίστης σημασίας.

Ο Charlie είναι ενσωματωμένος σε διάφορες πλατφόρμες, συμπεριλαμβανομένου του Adobe Workfront and Experience Manager και του Slack, για την ενίσχυση της συνεργασίας και της αποτελεσματικότητας. Χρησιμοποιεί επίσης μεγάλα γλωσσικά μοντέλα για τη συλλογή γνώσεων σε όλους τους θεραπευτικούς τομείς, βελτιώνοντας την κατανόηση των πελατών και των θεραπειών. Οι δυνατότητες δημιουργίας περιεχομένου της πλατφόρμας τροφοδοτούνται από μια προσαρμοσμένη έκδοση του ChatGPT, με αλγόριθμους συστάσεων και επεξεργασία φυσικής γλώσσας για ερωτήματα που σχετίζονται με εσωτερική έρευνα, μελέτες περιπτώσεων και δεδομένα μάρκετινγκ απόδοσης.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις