Ultimate magazine theme for WordPress.

COSMOTE #Growyourbusiness Ηράκλειο: Οι ευκαιρίες και οι ανάγκες της περιφέρειας

Θα πρέπει να ομολογήσω ότι μόλις έφτασα στην είσοδο του ξενοδοχείου στο κέντρο του Ηρακλείου δεν πίστευα ότι πρόκειται για την εκδήλωση #GrowyourbusinessMeet the Experts της COSMOTE, μια και η ουρά των εγγραφών έφτανε μέχρι έξω! Για να μην πολυλογώ η εξαιρετικά πετυχημένη εκδήλωση άγγιξε σχεδόν τους 300 συμμετέχοντες, με τους υπευθύνους να “τρέχουν” να εντοπίσουν καρέκλες.

Η COSMOTE τα τελευταία χρόνια διοργανώνει παρόμοιες εκδηλώσεις σε όλη την Ελλάδα με στόχο να ενημερώσει και να εκπαιδεύσει θα λέγαμε τους ντόπιους επιχειρηματίες και ελεύθερους επαγγελματίες για τα εργαλεία και τους τρόπους προώθησης της επιχείρησής τους στην εποχή της Google, του Facebook και του Instagram. Και προς τιμήν της εταιρείας, δεν υπήρξε σχεδόν καμιά προσπάθεια πώλησης των υπηρεσιών που προσφέρει στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, αναφέροντάς το σε κάθε ευκαιρία.

Ο συντονιστής και παρουσιαστής της εκδήλωσης ο πολύ καλός, Βασίλης Βασιλειάδης. ο οποίος κατάφερε να “ξυπνήσει” το κοινό αλλά και να μας κάνει να συστηθούμε με όλους τους διπλανούς μας! (Ο ορισμός του networking).
Ακολούθησε ο χαιρετισμός και η ομιλία για το σήμερα και το αύριο των τεχνολογικών εξελίξεων και τάσεων από τον Θάνο Φαλάγγα, Διευθυντή Enterprise & Business Marketing του Ομίλου ΟΤΕ αλλά και το Χρήστο Λάτο από την Ogilvy υπεύθυνο για την “επαφή” των πελατών στον ψηφιακό κόσμο.

Βέβαια το “κλου” της ημερίδας ήταν οι δυο επόμενες ομιλίες, αυτή του Μιχάλη Τσικνάκη της Cosmos Sports και του Άκη Πετρετζίκη, αλλά και οι δεκάδες ερωτήσεις του κοινού μέσω ειδικής εφαρμογής αλλά και ζωντανά, κάτι που δείχνει την ανάγκη για παρόμοιες εκδηλώσεις και προσπάθειες στην περιφέρεια της χώρας μας.

 

H Cosmos Sports ήταν και παραμένει μια κλασική οικογενειακή επιχείρηση από τα προάστια του Ηρακλείου, η οποία ξεκίνησε κάπου το ’80 και η οποία τις κατάλληλες στιγμές τόλμησε να επεκταθεί στην Αθήνα αλλά και επενδύσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο και την ψηφιακή διαφήμιση τις κρίσιμες στιγμές.

Βασικό συστατικό της κουλτούρας της εταιρείας είναι η επένδυση στο προσωπικό της αλλά και εξυπηρέτηση των πελατών της σε όλα τα σημεία επαφής με το κοινό, offline και online. Σε αυτό το σημείο να υπενθυμίσουμε ότι η εταιρεία έχει πλέον 3 brands φυσικών καταστημάτων: Cosmos Sports, Sneaker 10 και Slamdunk με έμφαση το μπάσκετ και ένα εξαιρετικά δημοφιλές κατάστημα online.
Βασικά σημεία της online επιτυχίας είναι η διασύνδεση του online και offline κόσμου, η διαφήμιση στην… Google και η μεγάλη απόφαση να επενδύσει στο ηλεκτρονικό εμπόριο σε μια κρίσιμη περίοδο για την εταιρεία, κάπου το 2010.
Έτσι η εταιρεία έφτασε στην “αποφράδα” ημέρα των capital controls, η οποία στην ουσία γύρισε μπούμεραγκ (προς το καλύτερο), μια και τότε η δίμηνη πίστωση που της είχε παράσχει η Google, την άφησε να παίζει μόνη της στο ηλεκτρονικό εμπόριο της Ελλάδας “μαζεύοντας” όλη την αγορά.

Ο Άκης Πετρετζίκης μας αποκάλυψε πώς πετυχαίνουν όλες οι συνταγές του, τις πολλές αποτυχίες που ακολούθησαν τις γνωστές επιτυχίες μια και ότι κάνει σήμερα ο όμιλος του Άκη Πετρετζίκη (10 εταιρείες) γίνονται εσωτερικά και με  ιδία μέσα. Είναι περήφανος για τις εκδοτικές του προσπάθειες, για το site του, το οποίο υπερφόρτωσε με εμπόρευμα από την αρχή με συνέπεια να έχει ακόμα στοκ από τότε… Συστήνοντας μικρές και επιλεγμένες δοκιμές (σας θυμίζει κάτι αυτό στον χώρο των Startups;).
Δίνει μεγάλη έμφαση στην ομάδα και το πόσο ο κάθε υπάλληλος έχει ξεκάθαρη εικόνα για το τι θέλει και μέχρι που μπορεί να φτάσει, με την πιο πετυχημένη επιχειρηματικά προσπάθεια να είναι ο τομέας του B2B.
Τα social media τα χρησιμοποιεί σαν μέσο επικοινωνίας με τον κοινό του (και όχι για έμμεσες πωλήσεις τρίτων) και φυσικά υπάρχουν ομάδες που παράγουν περιεχόμενο εξατομικευμένο για κάθε μέσο (YouTube, Facebook, Instagram). To εντυπωσιακό της υπόθεσης είναι ότι υπάρχουν πάνω από 250 άτομα που ασχολούνται με τον ένα ή άλλο τρόπο με όλες τις επιχειρηματικές του προσπάθειες.
Α! Οι συνταγές βγαίνουν γιατί γίνεται R&D βάσει του εξοπλισμού που έχουν οι άντρες και οι γυναίκες στο σπίτι, αναφέρουμε τους άντρες πρώτους μια και όπως ανέφερε, είναι πάνω από το μισό όλων όσοι βλέπουν τα βίντεο των συνταγών!

Την εκδήλωση έκλεισε η Άρτεμiς Λαμπρινίδη, Online Marketing και Social Media Manager στον Όμιλο ΟΤΕ, με πολλές και χρηστικές συμβουλές, ο Ηλίας Σούσης από την Google και ο Βασίλης Βασιλειάδης.

Η επόμενη εκδήλωση θα γίνει στην Λάρισα και μπορείτε να ενημερώνεστε για όλες τις εξελίξεις σχετικά εδώ.

Τα σχόλια είναι κλειστά, αλλά Trackbacks και Pingbacks είναι ανοιχτά.