Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή “συνιστά” Signal

Newsroom
1'

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή ωθεί τα στελέχη και τους υπαλλήλους της να χρησιμοποιούν από εδώ και στο εξής το Signal, μια εφαρμογή κρυπτογραφημένης ανταλλαγής μηνυμάτων, με στόχο να ενισχύσει την ασφάλεια των μεταξύ τους συνομιλιών.

Σε υπόμνημα που κυκλοφόρησε μέσα στον Φεβρουάριο, η Κομισιόν συστήνει την εφαρμογή στους υπαλλήλους και τους ενημερώνει ότι αυτή είναι πλέον η συνιστώμενη εφαρμογή άμεσων μηνυμάτων, αντί των Viber, WhatsApp κ.ο.κ.

Το Signal δημιουργήθηκε το 2013 και μπορεί να χρησιμοποιηθεί για ανταλλαγή μηνυμάτων όπως επίσης και ομαδικά μηνύματα, στα οποία μπορεί να περιέχονται αρχεία, φωνητικά μηνύματα, εικόνες και βίντεο. Η εφαρμογή δίνει επίσης της δυνατότητα κλήσης και κλήσης -βίντεο, ενώ στην Android έκδοση υπάρχει κaι δυνατότητα SMS.

Η Ευρωπαϊκή Επιτροπή δεν είναι ο μόνος φορέας που κάνει αυτή τη “μετάβασή”. Τον περασμένο Δεκέμβριο, το κυβερνών κόμμα του Ηνωμένου Βασιλείου, οι Συντηρητικοί, έστειλε  μήνυμα στους βουλευτές του, ότι πλέον θα χρησιμοποιούν το Signal και όχι το WhatsApp με στόχο να βάλει τέλος στις διαρροές.

Μοιραστείτε αυτό το άρθρο
ΑπόNewsroom
Ακολουθήστε
Tο πρώτο ειδησεογραφικό πόρταλ στην Ελλάδα για τις startups, που αναδεικνύει τα νέα και τη δυναμική του ελληνικού οικοσυστήματος. Εκτός από την καταγραφή του ελληνικού οικοσυστήματος καλύπτει τα τεκταινόμενα και τις διεθνείς τάσεις σε ό,τι αφορά στις startups, τις επενδύσεις, τις νομικές και φορολογικές ρυθμίσεις που αφορούν στα επιχειρηματικά οικοσυστήματα της Ευρώπης και του κόσμου.