Ultimate magazine theme for WordPress.

Αύξηση πωλήσεων κατά 360% κατέγραψε την περίοδο του lockdown η Pobuca

Με το lockdown να έχει στρέψει την παγκόσμια αγορά σε εργαλεία productivity και collaboration, όσο και λύσεις SaaS η Pobuca (πρώην SiEBEN) είδε τις πωλήσεις της cloud εφαρμογής Pobuca Connect, να εκτοξεύονται, όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση.

Πιο αναλυτικά, το διάστημα 1 Μαρτίου-15 Μαΐου “έκλεισαν” συνεργασίες με 507 νέες εταιρείες από 87 χώρες. Ανάμεσα σε αυτές, ονόματα όπως οι East Foundation, Luxemburg Airport , Danish Foundation for Entrepreneurship, Jordan Trotter Commercial Real Estate, Tradecraft Architecture tradecraftarch.com, Strahan Timber, PMG Engineering, License Partners, Joao de Moura, Kepler Cannon, Grassmere Construction, NSV Media, Travel Music Agency, Pawprint, Kate Maloney Interion Design, Reduction in Motion, HMS Zoo Diets, The Challenges Forum International Secretariat, ITIF, Kester Group, Dorset India, Latvian Water Polo Federation, District 15, GFA Consulting group, Mariposa Capital, Western Australian Institute of Sport.

Σημειώνεται ότι το Pobuca Connect μετατρέπει όλες τις πολλαπλές, επικαλυπτόμενες και μη συνδεδεμένες λίστες επαφών σε ένα ενοποιημένο βιβλίο διευθύνσεων, εύκολα προσβάσιμο από παντού και έτοιμο να διαμοιραστεί με συναδέλφους, συνεργάτες ή επιχειρηματικούς εταίρους.

“Το Pobuca Connect, έχει ήδη βοηθήσει οργανισμούς σε όλο τον κόσμο παρέχοντας μια μοναδική εμπειρία στους χρήστες, με το ενσωματωμένο Pobuca ConnectBot, τον εικονικό βοηθό, να βρίσκεται στο πλευρό τους, διατηρώντας τις επιχειρηματικές επαφές ενημερωμένες και πάντα στη διάθεσή τους. Βιώνοντας χωρίς αμφιβολία πρωτόγνωρες καταστάσεις με το lockdown σε παγκόσμιο επίπεδο, παρατηρήσαμε με ενδιαφέρον την ανάλογη στροφή της αγοράς σε εργαλεία παραγωγικότητας για remote working, όσο και λύσεις SaaS με εύκολη και άμεση εγκατάσταση Η κατακόρυφη αύξηση των πωλήσεων του Pobuca Connect επιβεβαιώνει την αυξημένη ζήτηση σε εργαλεία collaboration, μια τάση που αναμένουμε όχι μόνο να μην εξομαλυνθεί, αλλά να ενδυναμωθεί ακόμη περισσότερο στο μέλλον.

Παραμένουμε δεσμευμένοι στους στόχους και τους πελάτες μας περισσότερο από ποτέ και είμαστε έτοιμοι για τις σπουδαίες προκλήσεις που έρχονται στο άμεσο μέλλον στον χώρο της οικονομίας και εργασίας, ώστε να καταστήσουμε την Pobuca ένα brand συνώνυμο της καινοτομίας, της τεχνογνωσίας και των κορυφαίων επιδόσεων” δήλωσε σχετικά ο Ισίδωρος Σιδερίδης, Διευθύνων Σύμβουλος της Pobuca.

Υπενθυμίζεται ότι στα πλαίσια της κοινωνικής ευθύνης και ειδικά για το ελληνικό της πελατολόγιο και τις ιδιαίτερες συνθήκες των τελευταίων μηνών λόγω της πανδημίας, η εταιρεία παρέχει σημαντικές εκπτώσεις και διευρυμένο διάστημα δωρεάν χρήσης που φτάνει και μέχρι 6 μήνες.

Διαβάστε ακόμα:

Ισίδωρος Σιδερίδης (Pobuca): “Αν μια εταιρεία πει ότι κάνει τα πάντα, θα αποτύχει στα πάντα”

Σχόλια