Ultimate magazine theme for WordPress.

Η Ελλάδα μέρος μιας παγκόσμιας εκστρατείας της Visa για τη στήριξη εκατομμυρίων ΜμΕ

Η Visa ανακοίνωσε χθες μια πρωτοβουλία για την ψηφιακή ενεργοποίηση οκτώ εκατομμυρίων μικρών επιχειρήσεων στην Ευρώπη και την υποστήριξη των κοινοτήτων τις οποίες εξυπηρετούν, στο πλαίσιο της προσπάθειας ανάκαμψης από την πανδημία του Covid-19. Σε παγκόσμιο επίπεδο, η Visa δεσμεύτηκε να υποστηρίξει την ψηφιακή μετάβαση επιπλέον 50 εκατομμυρίων μικρών και πολύ μικρών επιχειρήσεων κατά την περίοδο ανασυγκρότησης.

Σύμφωνα με τη Visa, oι μικρές επιχειρήσεις θα διαδραματίσουν ζωτικό ρόλο για να την ανάκαμψη των κοινοτήτων σε ολόκληρη την Ευρώπη, καθώς παράγουν περισσότερο από το μισό του ΑΕΠ και απασχολούν τα δύο τρίτα του εργατικού δυναμικού της ηπείρου. Ωστόσο, οι επιχειρήσεις αυτές έχουν δεχθεί πολύ ισχυρό πλήγμα από την πανδημία και, επίσης, δυσκολεύονται να προσαρμοστούν στο μεταβαλλόμενο περιβάλλον της ψηφιοποίησης.

 

Παρόλο που, όπως αναφέρει η εταιρεία, οι ανέπαφες πληρωμές είναι πλέον ο προτιμώμενος τρόπος συναλλαγής για τους Ευρωπαίους, με δύο στις τρεις αγορές στα καταστήματα να γίνονται ανέπαφα με κάρτα ή με κινητό τηλέφωνο,  λιγότεροι από τους μισούς επαγγελματίες σε ολόκληρη την Ευρώπη έχουν τη δυνατότητα να δέχονται πληρωμές μέσω διαδικτύου. Γι’ αυτό και η Visa στοχεύει να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να προσαρμοστούν, να αποκτήσουν ψηφιακές δυνατότητες και να καλύψουν τη ζήτηση των καταναλωτών για πληρωμές χωρίς μετρητά, τόσο στο διαδίκτυο όσο και στα καταστήματα.

“Πού κάνουμε τις αγορές μας έχει περισσότερη σημασία από ποτέ. Οι μικρές επιχειρήσεις αποτελούν τη ραχοκοκαλιά της οικονομίας κάθε χώρας, δημιουργούν θέσεις εργασίας, ενθαρρύνουν την καινοτομία και διατηρούν το εισόδημα εντός των τοπικών κοινοτήτων. Η επιβίωσή τους θα είναι το κλειδί για την ανάκαμψη των οικονομιών μας από την τρέχουσα κρίση”, δήλωσε η Ανδριάνα Παππά, Επικεφαλής της Visa στην Ελλάδα και συνέχισε:

“Σε αυτό το πλαίσιο, μόλις ξεκίνησε στην Ελλάδα η καμπάνια με τίτλο “Έλα μέσα και όλοι κερδίζουν!”, ενθαρρύνοντας τους καταναλωτές να επιλέξουν τοπικά καταστήματα για τις αγορές τους προκειμένου να υποστηρίξουν την ανάκαμψή τους, ενώ ταυτόχρονα δίνει στους καταναλωτές την ευκαιρία να κερδίσουν προπληρωμένες κάρτες Visa. Η Visa υποστηρίζει τοπικές επιχειρήσεις σε ολόκληρη τη χώρα που συμμετέχουν σε αυτό το πρόγραμμα, συμπεριλαμβάνοντας τες στα προγράμματα προβολής και επικοινωνίας της εταιρείας, βοηθώντας την αύξηση της κίνησης στα καταστήματα που έχουν πληγεί σοβαρά από την τρέχουσα κρίση.”

Η δέσμευση της Visa απέναντι στις μικρές επιχειρήσεις υποστηρίζεται επίσης από το δίκτυο των συνεργατών της, συνδυάζοντας έτσι την τεχνογνωσία της Visa στο ψηφιακό εμπόριο με τις δυνατότητες που μπορούν να προσφέρουν οι συνεργάτες της, ώστε να δοθεί η απαραίτητη βοήθεια στις μικρές επιχειρήσεις της Ευρώπης.

Η πρωτοβουλία παρέχει υποστήριξη σε τρεις στρατηγικούς τομείς:

  • Δίνει τη δυνατότητα στις ΜΜΕ να “χτίσουν” την παρουσία τους στο διαδίκτυο: Ένας στους δύο καταναλωτές πραγματοποιεί πλέον περισσότερες αγορές στο διαδίκτυο από ό, τι πριν την πανδημία. Για τις μικρές επιχειρήσεις που πιέζονται χρονικά, η διαδικτυακή λειτουργία τους μπορεί να είναι μια δαπανηρή και αποθαρρυντική διαδικασία. Για αυτό η Visa, μαζί με τους συνεργάτες της, εργάζεται για να βοηθήσει τις μικρές επιχειρήσεις να αποκτήσουν ψηφιακή παρουσία γρήγορα, παρέχοντας τα απαραίτητα εργαλεία, πόρους και συμβουλές.
  • Ενισχύει τις μικρές επιχειρήσεις ώστε να επωφεληθούν από τις ψηφιακές πληρωμές: Ο Covid-19 έχει εντείνει την ανάγκη οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων να προσφέρουν στους καταναλωτές έναν ασφαλή και εύκολο τρόπο πληρωμής. Η Visa συνεργάζεται με τους εταίρους της για να αυξήσει τον αριθμό των σημείων όπου οι καταναλωτές μπορούν να πληρώσουν με κάρτα ή με κινητό τηλέφωνο και δεσμεύεται να βοηθήσει οκτώ εκατομμύρια μικρές επιχειρήσεις επιπλέον να αγκαλιάσουν το ψηφιακό εμπόριο και να αναπτυχθούν μέσω αυτού
  • Ενθαρρύνει τους καταναλωτές να υποστηρίξουν τις μικρές επιχειρήσεις: Η έρευνα δείχνει ότι οι καταναλωτές εκτιμούν τις τοπικές, ανεξάρτητες επιχειρήσεις και θέλουν να τις στηρίζουν όταν είναι δυνατόν [5]. Καθώς οι επιχειρήσεις σε ολόκληρη την Ευρώπη αρχίζουν να ανοίγουν ξανά, η Visa αναλαμβάνει πρωτοβουλίες για να ενθαρρύνει και να παρακινήσει τους καταναλωτές να «ψωνίζουν τοπικά» και να τους υπενθυμίσει ότι: Έχει σημασία Πού Κάνεις τις Αγορές σου.

Αξίζει να σημειωθεί ότι ανακοίνωση αυτή ακολουθεί την παγκόσμια δέσμευση του Visa Foundation τον Απρίλιο, για την παροχή χρηματοδότησης ύψους 210 εκατ. δολαρίων για την ανάκαμψη από την πανδημία του COVID-19 και την κάλυψη των μακροπρόθεσμων αναγκών των μικρομεσαίων επιχειρήσεων τα επόμενα πέντε χρόνια.

Σχόλια