StartUpper

Η Warply αναλαμβάνει τη δημιουργία Loyalty προγράμματος για τη Celestino

H Warply ανέλαβε μετά από κλειστό spec, το σχεδιασμό και τη δημιουργία ενός Omni-Channel Loyalty προγράμματος επιβράβευσης πελατών B2C, για τη Celestino. Πρόκειται για μια από τις πιο μεγάλες αλυσίδες στον τομέα της ένδυσης / υπόδησης στην Ελλάδα και τα Βαλκάνια, με περισσότερα από 35 offline καταστήματα καθώς και ένα από τα μεγαλύτερα e-shops στο χώρο της μόδας.

Η Celestino είναι μία 100% Ελληνική εταιρεία η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της γυναικείας ένδυσης από το 1974. Όπως αναφέρεται σε σχετική ανακοίνωση, μέσω της συνεργασίας της με τη Warply, “η Celestino επιδιώκει να δώσει στους πελάτες νέες δυνατότητες και προνόμια, με στόχο να προσφέρει μία μοναδική εμπειρία αγορών τόσο διαδικτυακά όσο και στα φυσικά της καταστήματα”.

Η Warply είναι μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες στον τομέα του fintech και των Προγραμμάτων Επιβράβευσης Πελατών και μέλος του Mastercard Start Path. Η εταιρεία συνεργάζεται με επιχειρήσεις, αναλαμβάνοντας έργα επιβράβευσης αλλά και πληρωμών, ενώ παράλληλα συμβάλλει στον ψηφιακό μετασχηματισμό του δημοσίου, και λανσάρει νέες καινοτόμες υπηρεσίες.

Μία από τις πιο πρόσφατες κυκλοφορίες της εταιρείας είναι η υπηρεσία για ανέπαφες πληρωμές μέσω κινητού με QR Scan της απόδειξης, για συναλλαγές που πραγματοποιούνται μέσα σε καταστήματα, καθώς και για take away και delivery. Πρόκειται για μια υπηρεσία με την οποία οι πελάτες καταστημάτων retail ή εστίασης, μπορούν να μειώσουν αισθητά το χρόνο παραμονής τους μέσα στα καταστήματα αλλά και σε οποιοδήποτε άλλο ορατό σημείο πληρωμής.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.