Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

RipeLocker: Μια πατέντα για… φρέσκα μούρα έλαβε 2 εκατ. δολάρια από angel investors

Στις αγορές των ΗΠΑ η ζήτηση μούρων (blueberries, raspberries και κεράσια), είναι σε υψηλό επίπεδο όλο τον χρόνο, όμως προβλήματα όπως , η εποχικότητα αλλά και η σύντομη διάρκεια ζωής τους, καθιστούν δύσκολη τόσο την καλλιέργεια, την μεταφορά αλλά και την μεταποίηση τους.

Ο George Lobisser, όντας μηχανικός συσκευών, είχε εργαστεί πιο πριν στην Boeing, στην Apple και σε μια startup της Google, τη Zee και θεωρεί πως έχει βρει κάτι καινοτόμο για την αγορά των μούρων, το RipeLocker.

Τα σχετικά προβλήματα με την αγορά μούρων, ο Lobisser τα συνοψίζει στην παρακάτω φράση: «Οι καταναλωτές θέλουν τα μούρα όλο τον χρόνο και αν τρως blueberries τον Ιανουάριο, τα παίρνεις από το νότιο ημισφαίριο. Αν πηγαίνεις να τα πάρεις από το νότιο ημισφαίριο, ταξιδεύεις και να κάνεις ταξίδια, αυτά χαλάνε».

Τι είναι και πως λειτουργεί το RipeLocker;

Ο George Lobisser έφτιαξε μια πατέντα με τον γιο του, Kyle, στην οποία μια συσκευή αποθήκευσης έχει χαμηλή περιεκτικότητα σε οξυγόνο και διατηρεί τον αέρα κορεσμένο με υδρατμούς, αποτρέποντας την απώλεια υγρασίας από μούρα και από άλλα προϊόντα. Η συσκευή έχει το μέγεθος μια παλέτας και θεωρεί ότι μπορεί να ανταποκριθεί στις εμπορικές δραστηριότητες των εταιριών τροφίμων που θα αγοράσουν την συσκευή.

Πόση χρηματοδότηση έχει δεχθεί και από ποιους;

Η RipeLocker χρηματοδοτήθηκε με 7 εκατ. δολάρια από angel investors, από τα οποία τα 2 εκατ. τα έλαβε αυτήν την εβδομάδα. Η τελευταία χρηματοδότηση έγινε από τρεις φίλους, τους συν-ιδρυτές Scott McFarlane και Jared Vogt, αλλά και τον επενδυτή Gary Waterman.

Χαρακτηριστικά ο Lobisser είπε ότι για να τους πείσει, τους έδωσε να δοκιμάσουν blueberries 98 ημερών από ένα RipeLocker και το πρώτο πράγμα που είπαν ήταν: «Πόσα χρήματα θέλετε;».

Στην startup, η οποία έχει την βάση της στο νησί Bainbridge εργάζονται έξι άτομα, αλλά και πολλοί άλλοι ακόμη από όλο την Seattle. Παρότι η RipeLocker σχεδιάζει μια νέα μεγαλύτερη χρηματοδότηση, αποφεύγει τα venture capitals μέχρι τώρα.

Πάντως, το προϊόν του αναμένεται να βγει στην αγορά στους επόμενους έξι μήνες.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις