Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Instagram Reels: Ο ανταγωνιστής του TikTok κυκλοφορεί σε 51 χώρες

Το TikTok είναι αδιαμφισβήτητα η εφαρμογή που ξεχώρισε τη φετινή χρονιά, αφού κατάφερε να γίνει viral ειδικά κατά την περίοδο της καραντίνας, και να ανταγωνιστεί σε downloads και έσοδα, δημοφιλή apps όπως το YouTube και το Netflix.

Πέρα από τη δημοτικότητά του ωστόσο, το TikTok έχει μπει στο επίκεντρο και για άλλους λόγους, με κυβερνήσεις σε ολόκληρο τον κόσμο αυτή τη στιγμή να του προσάπτουν σοβαρές κατηγορίες. Η ινδική κυβέρνηση για παράδειγμα, κατηγορεί την εφαρμογή ότι απειλεί με κάποιες δραστηριότητες της, την κυριαρχία και την εθνική ακεραιότητα της χώρας ενώ την ίδια ώρα, ο υπουργός εξωτερικών της ΗΠΑ, Μάικ Πομπέο, δηλώνει ότι οι ΗΠΑ «εξετάζουν» την απαγόρευση του TikTok, εκτιμώντας ότι επίσης απειλεί την εθνική ασφάλεια της χώρας.

Λαμβάνοντας υπόψιν τα παραπάνω, και εκμεταλλευόμενο την ευκαιρία της – έστω προσωρινής –  αποδυνάμωσής του, το Facebook αποφάσισε ότι είναι η κατάλληλη στιγμή να λανσάρει (ευρύτερα) τον ανταγωνιστή του TikTok, το Instagram Reels. Το Reels δεν είναι κάτι καινούριο – είναι διαθέσιμο στην Βραζιλία από τον περασμένο Νοέμβριο ενώ επεκτάθηκε σε Γαλλία και Γερμανία τους τελευταίους μήνες. Το Facebook ωστόσο κάνει το επόμενο βήμα, δεδομένων των συνθηκών, και προγραμματίζει την πρεμιέρα του  στις ΗΠΑ και σε 50 άλλες χώρες για τον φετινό Αύγουστο.

Πως θα λειτουργεί η υπηρεσία;

Όποιος έχει χρησιμοποιήσει το Tik Tok, δεν θα δυσκολευτεί να προσαρμοστεί στο Reels. Το Instagram μέσω της νέας υπηρεσίας, επιτρέπει στους χρήστες να δημιουργούν βίντεο 15 δευτερολέπτων, στα οποία προσθέτουν ήχο (μέσω βιβλιοθήκης μουσικών ή δικούς τους ήχους), εναλλαγή ταχύτητας, σπέσιαλ εφέ, timer (χρονόμετρο) και εφέ AR (επαυξημένης πραγματικότητας). Στο βίντεο δίνονται απεριόριστες επιλογές επεξεργασίας, ανάλογα με τις επιθυμίες του χρήστη που διαχειρίζεται τον λογαριασμό.

Που θα βρίσκεται στο Instagram και τι μορφή θα έχει;

Όταν οι χρήστες του Instagram σύρουν προς τα αριστερά την εφαρμογή, για να φανεί η κάμερα πέρα των επιλογών Stories και Live, θα υπάρχει και εκείνη του Reels. Σε αντίθεση με τα συνηθισμένα Instagram Stories, το Reels θα μπορεί να κοινοποιηθεί στην καρτέλα Explore και να γίνει ορατό από όλους, ενώ παρόλο που θα έχει διάρκεια μόλις 15 δευτερόλεπτα θα προβάλλεται όπως τα βίντεο IGTV.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις