Νέους τρόπους για να κερδίσει χρήματα διερευνά το Twitter μετά από μία απότομη πτώση των διαφημιστικών του εσόδων. Ένας από αυτούς είναι και οι συνδρομές.
“Πιθανότατα θα δείτε κάποιες δοκιμές φέτος” δήλωσε ο CEO, Jack Dorsey, κατά τη διάρκεια συζήτησης με αναλυτές για τα οικονομικά αποτελέσματα του δεύτερου τριμήνου. Παρόλο που, όπως εξήγησε, ο ίδιος έχει ενδοιασμούς για το αν θα ζητήσει από τους χρήστες να πληρώσουν κάποιες υπηρεσίες του Twitter, ο Dorsey επιβεβαίωσε ότι η εταιρεία επιδιώκει να διαφοροποιήσει τις πηγές εσόδων της, τονίζοντας ότι βρίσκεται σε μια «πολύ, πολύ πρώιμη φάση διερεύνησης”.
Στο μεταξύ, λίγο καιρό πριν, είχε κυκλοφορήσει μια αγγελία του Twitter που αναζητούσε υπάλληλο για τη δημιουργία μιας συνδρομητικής πλατφόρμας με το όνομα “Gryphon.” Το γεγονός αυτό είχε προκαλέσει πολλές φήμες σχετικά με το μέλλον του μέσου κοινωνικής δικτύωσης, που είχαν οδηγήσει σε άνοδο της μετοχής του. Νέα άνοδος (4%) σημειώθηκε και χθες, μετά την ανακοίνωση των οικονομικών αποτελεσμάτων.
Όπως είναι γνωστό, το Twitter μέχρι τώρα προσέφερε δωρεάν τις υπηρεσίες του. Τα έσοδά του προέρχονταν από το διαφημιστικό χώρο και το κοινό που προσέφερε σε μεγάλα brands. Μέσα στην πανδημία όμως τα πράγματα άλλαξαν και πολλοί διαφημιζόμενοι αποσύρθηκαν από την πλατφόρμα, ωθώντας την εταιρεία να αναζητήσει νέες λύσεις.
“Θέλουμε να διασφαλίσουμε ότι οποιαδήποτε νέα ροή εσόδων θα είναι συμπληρωματική της διαφημιστικής μας επιχείρησης”, είπε ο Dorsey στους αναλυτές. “Πιστεύουμε ότι υπάρχει ένας κόσμος όπου η συνδρομή θα είναι συμπληρωματική, όπου το εμπόριο θα είναι συμπληρωματικό … πιστεύουμε ότι (η λύση) θα είναι συμπληρωματική.”
Σημειώνεται ότι τα διαφημιστικά έσοδα του Twitter για το δεύτερο τρίμηνο άγγιξαν τα 562 εκατ. δολάρια, καταγράφοντας μείωση 23% από το ίδιο τρίμηνο το 2019.