StartUpper

Χρηματοδότηση 38,5 εκατ. δολαρίων σε online marketplace μεταχειρισμένων αξεσουάρ

Η εταιρεία online πώλησης μεταχειρισμένων αξεσουάρ Fashionphile, εξασφάλισε χρηματοδότηση 38,5 εκατ. δολαρίων από την NewSpring Growth, ένα χρόνο μετά την επένδυση της Neiman Marcus σε αυτήν.

Η εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στον συγκεκριμένο χώρο από το 1999 και εμπορεύεται κυρίως υπερ-πολυτελή προϊόντα όπως τσάντες και κοσμήματα δήλωσε σχετικά με τη χρηματοδότηση: “Τα τελευταία 20 χρόνια, έχουμε αναπτύξει το μεγαλύτερο κατάλογο προϊόντων πολυτελείας στον κλάδο, έχουμε δημιουργήσει τεχνολογία αιχμής και έχουμε δείξει το δρόμο στο κομμάτι του ελέγχου ταυτότητας. Τώρα, είμαστε ενθουσιασμένοι που θα χρησιμοποιήσουμε τη χρηματοδότηση για να αυξήσουμε την ευαισθητοποίηση (του κόσμου) και να συστήσουμε περισσότερους αγοραστές στην Fashionphile και στις χαρές της κυκλικής οικονομίας”.

Η Fashionphile σημείωσε επίσης ότι θα χρησιμοποιήσει τη χρηματοδότηση για να ενισχύσει τη “λειτουργική αλλά και γεωγραφική της ανάπτυξη” καθώς σχεδιάζει να επεκτείνει τη διακαναλική της παρουσία σε διάφορες τοποθεσίες στις ΗΠΑ αλλά και σε άλλες χώρες. Τα χρήματα θα βοηθήσουν επίσης την εταιρεία να αναβαθμίσει τα ιδιόκτητα τεχνολογικά της συστήματα, δίνοντας έμφαση στην τεχνητή νοημοσύνη και την αυτοματοποίηση.

Η κυκλική οικονομία στο επίκεντρο 

Η είδηση αυτή αποκτά μεγαλύτερο ενδιαφέρον αν σκεφτεί κανείς την επενδυτική τάση που μαρτυρά. Τα τελευταία χρόνια, έχουμε δει μια αύξηση να καταγράφεται στις επενδύσεις που στοχεύουν στην κυκλική οικονομία που συνδέεται με την μόδα.

Είναι χαρακτηριστικό ότι πέρυσι, το Vinted, ένα online marketplace μεταχειρισμένων ρούχων έγινε ο πρώτος tech μονόκερος της χώρας λαμβάνοντας χρηματοδότηση 128 εκατ. ευρώ, ενώ φέτος, το Otrium, ένα fashion marketplace που πουλά όσα ρούχα δεν έχουν καταφέρει να πουληθούν στο τέλος κάθε σεζόν, σήκωσε 24 εκατ. ευρώ, δείχνοντας ότι η μόδα και η αγορά ρούχων αλλάζει και μαζί οι προοπτικές της για το μέλλον.

Επενδυτική στροφή προς τη βιωσιμότητα 

Η στροφή στην οποία προαναφερθήκαμε όμως δεν αφορά μόνο τη μόδα. Είναι μια μεγαλύτερη αλλαγή που στοχεύει στη βιωσιμότητα και δείχνει να αρχίζει να επηρεάζει την επενδυτική δραστηριότητα παγκοσμίως.

Αξίζει να αναφερθούμε στο παράδειγμα της BlackRock, η οποία πρόσφατα κιόλας υπενθύμισε στο κοινό ότι οι στόχοι της έχουν αλλάξει. Η επενδυτική εταιρεία στις αρχές του χρόνου ανακοίνωσε ότι θα «αποδεσμευτεί» από επενδυτικές συμμετοχές που σχετίζονται με τον άνθρακα και τα παράγωγα του και θα επικεντρωθεί στην «βιωσιμότητα» των μοντέλων στα οποία θα επενδύσει. Ταυτόχρονα, η εταιρεία προσχώρησε στο Climate Action 100+, μια ομάδα που καλεί της εταιρείες που ευθύνονται για το μεγαλύτερο ποσοστό μόλυνσης να μειώσουν τις εκπομπές τους.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Black Rock, Λάρι Φινκ, έγραψε στην ετήσια επιστολή του προς τα διευθυντικά στελέχη τον Ιανουάριο ότι οι χρηματοπιστωτικές αγορές είναι «αργές» στην αντιμετώπιση της απειλής για την οικονομική ανάπτυξη που προκαλείται από την κλιματική κρίση και πρόσθεσε ότι η εταιρεία θα καταψηφίσει εταιρείες που δεν σημειώνουν πρόοδο σε αυτό τον τομέα.

Τον Ιούνιο, η εταιρεία, ανακοίνωσε ότι πρόκειται να «εναντιωθεί» στην ExxonMobil, της οποίας είναι ο δεύτερος μεγαλύτερος μέτοχος, «καρφώνοντάς» την για την αποτυχία της να σημειώσει πρόοδο στους στόχους της για την κλιματική αλλαγή. Αυτό που κάνει η Black Rock – και όχι μόνο – εντάσσεται στο λεγόμενο impact investing, στις επενδύσεις με αντίκτυπο, που αποτελούν αυτή τη στιγμή μια παγκόσμια τάση.

Το impact investing με πολύ απλά λόγια αναφέρεται σε επενδύσεις που γίνονται σε εταιρείες, οργανισμούς και funds με σκοπό την επίτευξη μετρήσιμου κοινωνικού ή περιβαλλοντικού αντικτύπου αλλά και οικονομικής απόδοσης.

Διαβάστε περισσότερα:

Οι “ηθικές επενδύσεις” γίνονται η νέα κανονικότητα

 

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.