Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Στα 31 εκατ. ευρώ ο πρώτος γύρος χρηματοδότησης της γερμανικής Limehome

Η γερμανική startup Limehome που δραστηριοποιείται στο χώρο της φιλοξενίας εξασφάλισε επιπλέον 10 εκατ. ευρώ μέσω νέου γύρου χρηματοδότησης, φτάνοντας συνολικά 31 εκατ. ευρώ για το σχέδιο επέκτασης στις αγορές της Ευρώπης.

Οι επενδυτές περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων την HV Holtzbrinck Ventures, τη Lakestar, την Global Growth Capital και την Picus Capital. Τα κεφάλαια που διασφάλισε η εταιρεία θα χρησιμοποιηθούν για την επέκταση της ψηφιακής της πλατφόρμας καθώς και για την ενίσχυση του brand της.

Ιδρυθείσα το 2018, η Limehome θεωρείται ήδη μεταξύ των ηγετών στον ξενοδοχειακό κλάδο της Γερμανίας. Αυτή τη στιγμή η νεοφυής επιχείρηση έχει παρουσία σε 45 περιοχές της Γερμανίας και της Αυστρίας, ενώ σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση των δραστηριοτήτων της με 35 καινούργια ξενοδοχεία.

Μέσω της καινοτόμας ψηφιακής πλατφόρμας που ανέπτυξε, η Limestone αυτοματοποιεί όλες τις συμβατικές διαδικασίες ενός ξενοδοχειακού operator όπως το κλείσιμο δωματίων, το check-in, η εξυπηρέτηση πελατών και η χρέωση. Ως αποτέλεσμα η γερμανική startup μειώνει το κόστος λειτουργίας της και προσφέρει στους πελάτες της υψηλής ποιότητας υπηρεσίες, κρατώντας το κόστος διαμονής στα όρια ενός τυπικού τετράστερου ξενοδοχείου.

Το business model της Limehome αποδεικνύεται ιδιαίτερα επιτυχημένο ακόμα και μέσα στην περίοδο της πανδημίας. Παρά το ισχυρό πλήγμα της παγκόσμιας υγειονομικής κρίσης στον κλάδο των ξενοδοχείων, η εταιρεία διπλασίασε τα έσοδα της. Σημαντικό ρόλο σ’ αυτό έπαιξε η πλήρης ψηφιακή λειτουργία των ξενοδοχείων και των υπηρεσιών της, η οποία δεν απαιτεί ανθρώπινη διεπαφή μειώνοντας τον κίνδυνο για τους πελάτες της.

Ο Lars Stäbe, συνιδρυτής και managing director της Limehome τονίζει τα εξής: «Η ξενοδοχειακή βιομηχανία σε γενικές γραμμές δεν έδωσε την πρέπουσα σημασία στην ψηφιοποίηση. Εμείς στη Limestone επικεντρωθήκαμε στις νέες ανάγκες των πελατών μας. Η ανάπτυξη του ανέπαφου check-in και οι ψηφιακές πληρωμές ήταν βασική μας προτεραιότητα. Βλέπουμε πως οι πελάτες αναζητούν εναλλακτικές επιλογές για διαμονή και όχι ένα παραδοσιακό ξενοδοχείο. Η κρίση δημιουργεί έναν μεγάλο αριθμό από νέες ευκαιρίες. Στόχος μας είναι να οδηγήσουμε την ξενοδοχειακή βιομηχανία στο μέλλον βασισμένοι στην τεχνολογία και στις νέες ανάγκες που προκύπτουν».

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις