Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Pepsi επενδύει σε Startup που πουλάει… αρωματισμένο αέρα

Η Air up, μια ταχέως αναπτυσσόμενη γερμανική startup που προσδίδει γεύση στο νερό προσθέτοντας… αρωματισμένο αέρα, εξασφάλισε χρηματοδότηση 18 εκατ. ευρώ από την PepsiCo, την Five Seasons Ventures και τον επίσης γερμανικό όμιλο ΜΜΕ, Ippen.media.

Η ιδέα πίσω από την Air up, γεννήθηκε από τους Lena Jüngst και Tim Jäger, όταν ως φοιτητές ακόμα έμαθαν ότι το 80% της αίσθησης της γεύσης προέρχεται στην πραγματικότητα από τις μύτες μας! Αυτό πρακτικά σημαίνει ότι όταν τρώμε, η γεύση που νιώθουμε είναι στην πραγματικότητα οσμές που με τη διαδικασία της μάσησης μεταφέρονται στη ρινική μας κοιλότητα. Έχοντας λοιπόν αυτή τη γνώση, οι Jüngst και Jäger θέλησαν να δουν αν μπορούν να τη μετατρέψουν σε προϊόν.

Τα πρώτα τους πειράματα ήταν πολύ πρόχειρα, όμως δούλεψαν. Έτσι το 2019, δημιουργήθηκε η εταιρεία η οποία μέχρι σήμερα έχει προσελκύσει σχεδόν μισό εκατομμύριο πελάτες που, χάρη στο προϊόν της, έχουν «αποφύγει» 500 τόνους ζάχαρης. Τι «περιλαμβάνει» όμως αυτό το προϊόν; Πρόκειται για ένα σύστημα που αποτελείται από ένα επαναχρησιμοποιούμενο μπουκάλι νερού, στο οποίο μπορεί κανείς να τοποθετήσει μια αρωματική «αμπούλα», που θα προσδώσει γεύση στο νερό καθώς το πίνει.  Οι γεύσεις ποικίλουν από λεμόνι έως καφέ, κεράσι και γεύσεις παρόμοιες με αυτή της Cola.

Με την καινοτομία αυτή, η εταιρεία κατάφερε να καταγράψει πωλήσεις 20 εκατ. ευρώ πέρυσι και να αυξήσει τους εργαζομένους της από 30 σε 80. Με τη νέα χρηματοδότηση, σκοπεύει να επεκταθεί σε νέες αγορές στην Ευρώπη. Σήμερα, το προϊόν της είναι διαθέσιμο στη Γερμανία, την Αυστρία, τη Γαλλία, την Ολλανδία και το Βέλγιο.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις