StartUpper

efood: Ραγδαία επιχειρηματική ανάπτυξη με σεβασμό στην κοινωνία!

Πώς το efood καταφέρνει να συνδυάσει την επιτυχημένη επιχειρηματική του πορεία με μια φιλοσοφία που τάσσεται υπέρ του περιβάλλοντος αλλά και των ανθρώπων εντός και εκτός της εταιρείας.

Ως Νο1 υπηρεσία delivery στην Ελλάδα, το efood έχει πετύχει πολλά από όσα οι νέες σήμερα Startups βάζουν στο «bucket list» τους. Έχει μια τεράστια και συνεχώς αναπτυσσόμενη βάση χρηστών, ένα δίκτυο άνω των 15.000 συνεργαζόμενων καταστημάτων και μια ομάδα που μεγαλώνει μέρα με τη μέρα. Έχοντας ως πυρήνα της το online delivery –και έχοντας ταυτίσει το όνομά της με αυτό– η εταιρεία καταφέρνει, με λίγα λόγια, να εξελίσσεται συνεχώς και να επιτυγχάνει όλους τους στόχους της.

Όμως, αυτό που έχει ιδιαίτερη αξία είναι ότι οι στόχοι αυτοί δεν είναι περιορισμένοι αυστηρά στο προϊόν της ή στην οικονομική της ανάπτυξη. Αντιθέτως, ως σύγχρονη επιχείρηση, το efood θέτει στο επίκεντρο ζητήματα όπως το περιβάλλον, η κοινότητά και, γενικότερα, η βιώσιμη ανάπτυξη. Τα τελευταία δέκα χρόνια, η εταιρεία έχει πραγματοποιήσει πολλά βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση αποδεικνύοντας έτσι ότι οι στόχοι βιωσιμότητας αποτελούν αναπόσπαστο κομμάτι του πυρήνα της φιλοσοφίας της και όχι απλώς ένα μέρος του marketing plan της.

Υπεύθυνη στάση προς το περιβάλλον

Από τον Ιανουάριο του 2020, το efood έχει αναλάβει τη δέσμευση να αντισταθμίσει στο 100% τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα (CO2) για κάθε παραγγελία που πραγματοποιείται με το στόλο διανομής του. Μαζί με τον οργανισμό Climate Partner, υπολογίζει τις GHG εκπομπές κάθε οχήματος του στόλου του, συμπεριλαμβανομένης της κατανάλωσης ενέργειας του κτιρίου της εταιρείας, των επαγγελματικών ταξιδιών και των μετακινήσεων των εργαζομένων.

Προς αυτήν την κατεύθυνση, έχει εισαγάγει επίσης στο στόλο του ποδήλατα και πατίνια, και παραδίδει όλες τις παραγγελίες που γίνονται μέσω της υπηρεσίας delivered by efood σε χάρτινες οικολογικές σακούλες.

“Αγάπη” προς την κοινότητα

Με γνώμονα τη στήριξη όσων το έχουν ανάγκη, το efood υλοποιεί με συνέπεια τα τελευταία χρόνια το Love Delivered, ένα πρόγραμμα κοινωνικών δράσεων, το οποίο καλεί τους χρήστες να συνεισφέρουν μέσω της παραγγελίας τους σε επιλεγμένους σκοπούς.

Μέσω αυτού, η εταιρεία έχει στηρίξει το έργο της Ένωση «Μαζί για το παιδί», ενώ έχει σταθεί κοντά σε ανθρώπους που έχουν έρθει αντιμέτωποι με φωτιές, πλημμύρες και άλλα φυσικά φαινόμενα. Τον τελευταίο χρόνο, με αφορμή την πανδημία, η εταιρεία κατάφερε, επίσης, με τη βοήθεια των χρηστών της πλατφόρμας να συγκεντρώσει 330.000 ευρώ, προσφέροντας 33 monitor για την ενίσχυση ΜΕΘ δημόσιων νοσοκομείων αναφοράς, 300 tablets για την εξ αποστάσεως εκπαίδευση αλλά και περισσότερα από 25.000 γεύματα σε ανθρώπους που βρέθηκαν στην πρώτη γραμμή. Και το έργο δεν σταμάτησε εκεί.  Αυτά τα Χριστούγεννα το efood διπλασίασε όλες τις δωρεές που έγιναν από 14/12 έως και 31/12 για να καλύψει τις ανάγκες σίτισης άπορων οικογενειών σε όλη την Ελλάδα για έξι μήνες, ενώ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, προσέφερε τις δωρεές που έγιναν ενισχύοντας το πρόγραμμα νομικής και ψυχοκοινωνικής βοήθειας του Κέντρου Διοτίμα.

Παράλληλα, όλο αυτό το διάστημα, η εταιρεία ανταποκρίνεται σε αιτήματα για δωρεές και συνεργάζεται στενά με φιλανθρωπικές οργανώσεις και ΜΚΟ. Μεταξύ άλλων, έχει συνεργαστεί με τον παιδικό σταθμό «Οι Φίλοι του Παιδιού», το Μουσείο Κυκλαδικής Τέχνης αλλά και φιλοζωικές οργανώσεις, όπως το Dog’s Voice, μέσω του οποίου οι εργαζόμενοι στηρίζουν αδέσποτα σκυλιά και γάτες προσφέροντας τροφή, παιχνίδια και κρεβάτια.

Σεβασμός προς εργαζομένους, συνεργάτες και χρήστες

Το efood ξεκίνησε από ένα σαλόνι με δύο άτομα το Νοέμβριο του 2011 και μέσα σε δέκα χρόνια έχει καταφέρει να δημιουργήσει μια ομάδα με περισσότερους από 600 ανθρώπους (οι επονομαζόμενοι efooders). Μπαίνοντας στα γραφεία της εταιρείας, συναντά κανείς ανθρώπους με διαφορετικό υπόβαθρο, διαφορετική εξειδίκευση και κουλτούρα που δημιουργούν, σύμφωνα με την εταιρεία, ένα hub διαφορετικών ιδεών και προσεγγίσεων που προωθεί την εξέλιξη.

Τον τελευταίο χρόνο ο στόλος διανομής του efood αυξήθηκε δυναμικά και σήμερα έχει ξεπεράσει τους 1.800 διανομείς, ενώ προγραμματίζονται 1.500 επιπλέον προσλήψεις για το 2021. Όλοι οι διανομείς που έρχονται στην ομάδα του efood λαμβάνουν ένα ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, με προσαυξήσεις σε αργίες, Κυριακές και βραδινές βάρδιες, πλήρεις ασφαλιστικές εισφορές, άδειες, δώρα και ιδιωτική ασφάλεια. Αντίστοιχα προνόμια, όπως ιδιωτική ιατρική ασφάλιση, υγιεινά γεύματα και ευέλικτες συνθήκες εργασίας, έχουν βέβαια και οι efooders και αυτός είναι ένας λόγος που η εταιρεία αναδείχθηκε ως ένα από τα καλύτερα περιβάλλοντα εργασίας στην Ελλάδα για το 2020.

Ένας ακόμη λόγος ήταν ο τρόπος με τον οποίο το efood διαχειρίστηκε το προσωπικό της στη διάρκεια της πανδημίας. Η εταιρεία ήταν μία από τις πρώτες στην Ελλάδα που μετακίνησε σχεδόν το σύνολο του δυναμικού του σε εξ αποστάσεως εργασία, ενώ παράλληλα φρόντισε να λάβει όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία όσων παρέμειναν στο γραφείο.

Την ίδια στάση ευθύνης επέλεξε να κρατήσει και απέναντι στους συνεργάτες αλλά και τους χρήστες της, δημιουργώντας αξία για κάθε πλευρά. Η εταιρεία προσπαθεί να αντιληφθεί τις ανάγκες των καταστημάτων και αυτό φάνηκε ιδιαίτερα την περασμένη χρονιά, αφενός με την επέκταση του στόλου διανομής της υπηρεσίας delivered by efoodκαι αφετέρου
με την προσθήκη νέων κατηγοριών προϊόντων (από κάβες έως ζαχαροπλαστεία).

Από την άλλη, η εταιρεία «ακούει» συνεχώς και τις επιθυμίες των χρηστών της, φροντίζοντας να παρέχει τις υπηρεσίες που χρειάζονται. Έτσι, πέρα από τα παραπάνω, τον Μάρτιο του 2020 ξεκίνησε τη διανομή προϊόντων σούπερ μάρκετ, σε συνεργασία με την αλυσίδα «Σκλαβενίτης», και φέτος λάνσαρε το efood market προσφέροντας
mini market delivery σε 25 λεπτά!

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις
Αφήστε μια απάντηση

Η διεύθυνση email σας δεν θα δημοσιευθεί.