StartUpper

Στα 9000 καταστήματα έφτασε το BOX – Ραγδαία ανάπτυξη με αύξηση στην κατηγορία των σούπερ μάρκετ

Σταθερά συνεχίζει την ανοδική του πορεία στην ελληνική αγορά το BOX, η υπηρεσία online παραγγελίας φαγητού της COSMOTE, καθώς ξεπέρασε τα 9.000 καταστήματα σε 60 πόλεις σε όλη την Ελλάδα.

Στο γεγονός αυτό συμβάλλει, σύμφωνα με την εταιρεία το μοναδικό πρόγραμμα επιβράβευσης της εφαρμογής, όπου ο χρήστης πάντα κερδίζει, η μεγάλη ποικιλία σε γεύσεις και κουζίνες, αλλά και το μεγάλο δίκτυο συνεργατών πανελλαδικά που συνεχώς επεκτείνεται. Χάρη στα παραπάνω, ήδη από τον περασμένο Ιούνιο ο τζίρος και οι χρήστες του ΒΟΧ υπερδιπλασιάστηκαν.

Αύξηση 50% στις πωλήσεις στα σούπερ μάρκετ «Μασούτης» και «Κρητικός»

Πολύ ικανοποιητικές είναι και οι παραγγελίες μέσα από το BOX app και το www.box.gr, στα σούπερ μάρκετ «Μασούτης» και «Κρητικός», καθώς έχουν διατηρήσει τη δυναμική τους. Μάλιστα, έχει παρατηρηθεί 50% αύξηση των πωλήσεων από την αρχή της χρονιάς. Oι πελάτες του BOX μπορούν να παραγγείλουν τα ψώνια τους σε πάνω από 10.000 κωδικούς ανά αλυσίδα σούπερ μάρκετ- με παράδοση ακόμα και αυθημερόν, σε πάνω από 50 πόλεις συνολικά σε όλη την Ελλάδα, σε τιμές και προσφορές που ισχύουν και στα φυσικά καταστήματα. Επιπλέον, οι καταναλωτές μπορούν να απολαμβάνουν συνδυαστικά και τα προνόμια του BOX και τα οφέλη από τα προγράμματα επιβράβευσης των δυο αλυσίδων.

Πέρα από σούπερ μάρκετ, στο ΒΟΧ οι καταναλωτές μπορούν να βρουν και καταστήματα μαναβικής, κρεοπωλεία, ιχθυοπωλεία στην κατηγορία «Φρέσκα Τρόφιμα», ενώ στην κατηγορία «Μάρκετ & Ψιλικά» θα βρουν καταστήματα delicatessen, κάβες, βιολογικά προϊόντα, αλλά και ζαχαροπλαστεία. Η πλατφόρμα εμπλουτίζεται συνεχώς με νέα καταστήματα, καλύπτοντας νέες περιοχές και προχωρώντας σε συνεργασία με μεγάλες αλυσίδες εστίασης.

Οι συναλλαγές γίνονται με ασφάλεια εντελώς ανέπαφα, τόσο με δυνατότητα πληρωμής μέσω κάρτας, όσο και παράδοσης του φαγητού/καφέ μέσω ειδικής επιλογής στην παραγγελία. Επιπλέον, έχει προστεθεί και η δυνατότητα για online tip στον διανομέα που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή της εξυπηρέτησης, τόσο στο site, όσο και στην εφαρμογή.

Στα πλεονεκτήματα του ΒΟΧ περιλαμβάνονται, επίσης, η δυνατότητα για δημιουργία προσωπικού προφίλ, ανάλογα με τις γευστικές προτιμήσεις κάθε χρήστη, αλλά και ο προγραμματισμός της ώρας και της τοποθεσίας παράδοσης της κάθε παραγγελίας. Με κάθε παραγγελία από το ΒΟΧ, οι χρήστες της πλατφόρμας μπορούν, επίσης, να προσφέρουν ένα χρηματικό ποσό στο «Χαμόγελο του Παιδιού», καλύπτοντας έτσι τις βασικές ανάγκες σίτισης στα Κέντρα Στήριξης Παιδιού και Οικογένειας Παιδιών.

 

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις