StartUpper

«Σοφία»: η νέα ψηφιακή βοηθός του ikea.gr

Η ΙΚΕΑ, εταιρεία του Ομίλου FOURLIS, παρουσιάζει τη Σοφία, την ψηφιακή βοηθό – chatbot του IKEA.gr.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση η Σοφία λειτουργεί ως ένας κανονικός υπάλληλος ΙΚΕΑ, καθώς χρησιμοποιεί την τεχνητή νοημοσύνη και είναι πάντα online, αξιοποιώντας τις δυνατότητές της, για να δίνει λύσεις και να απαντάει σε όλες τις ερωτήσεις σας, τόσο στα ελληνικά όσο και στα αγγλικά. Η ψηφιακή βοηθός δίνει τη δυνατότητα να εξερευνήσετε προϊόντα ΙΚΕΑ ανά κατηγορία ή δωμάτιο και παρουσιάζει προσωποποιημένα αποτελέσματα, σύμφωνα με τις προτιμήσεις που της υποδεικνύετε. Ακόμη, μπορεί να ενημερώσει σχετικά με τη διαθεσιμότητα προϊόντων, τόσο στο e-shop όσο και στα φυσικά καταστήματα ΙΚΕΑ. Παράλληλα απαντά  σε συχνές ερωτήσεις και ενημερώνει σχετικά με υπηρεσίες, διευθύνσεις, τηλέφωνα, καθώς και τα ωράρια καταστημάτων ΙΚΕΑ.

 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις