StartUpper

Schoox: Learning & Talent Development

Η Schoox ιδρύθηκε από τον Λευτέρη Ντουάνογλου και τους δύο συνιδρυτές Βασίλη Λώλο και Κώστα Βασιλείου, με το όραμα να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο οι εταιρείες αντιλαμβάνονται και διενεργούν την εταιρική εκπαίδευση και την ανάπτυξη των ανθρώπων τους.

Με τη βαθιά πεποίθηση ότι στο σύγχρονο και ιδιαίτερα ανταγωνιστικό κόσμο στον οποίο ζούμε τα εταιρικά περιβάλλοντα είναι αυτά τα οποία σε σημαντικό βαθμό επηρεάζουν τις τύχες και την ευτυχία των ανθρώπων τους, η διαρκής εκπαίδευσή τους και η ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους καθίστανται πιο σημαντικές από ποτέ. Η ευθύνη των εταιρειών κατά συνέπεια είναι μεγάλη και πρέπει να αντιλαμβάνονται αυτή τους την υποχρέωση ως μία από τις αποστολές τους.

Αυτό το όραμα ήταν και η κινητήριος δύναμη της Schoox για την ανάπτυξη μιας πλατφόρμας ηλεκτρονικής εκπαίδευσης και ανάπτυξης ταλέντου. Η πλατφόρμα διαθέτει ένα ευρύ φάσμα λειτουργιών, οι οποίες επιτρέπουν σε μια εταιρεία να αναπτύξει ένα πλήρες ηλεκτρονικό ακαδημαϊκό περιβάλλον για την εκπαίδευση και την ανάπτυξη των ανθρώπων της, αλλά και τη διαχείριση της γνώσης στο εσωτερικό του οργανισμού.

Ως πλατφόρμα στον τομέα της εκπαίδευσης και της διαχείρισης γνώσης καλύπτει τη σύγχρονη και ασύγχρονη εκπαίδευση, τη διαχείριση και το διαμοιρασμό αρχείων και περιεχομένου, τη συνεργασία και την επικοινωνία μεταξύ των μελών αλλά και την παιχνιδοποίηση της εκπαίδευσης, η οποία μέσω του ανταγωνισμού τονώνει το ενδιαφέρον των μελών για τη μάθηση. Στον τομέα της ανάπτυξης ταλέντου καλύπτει την ανάπτυξη δεξιοτήτων και εσωτερικής καριέρας, τη στοχοθέτηση καθώς και την αξιολόγηση απόδοσης. Μία από τις καινοτομίες της πλατφόρμας είναι η δυνατότητα μέτρησης της επίδρασης της εκπαίδευσης σε διάφορους δείκτες απόδοσης των ανθρώπων αλλά και της επιχείρησης.

Η πλατφόρμα μπορεί επίσης να προτείνει αυτόματα από μεμονωμένα μαθήματα μέχρι και τελείως εξατομικευμένες διαδρομές εκπαίδευσης, ανάλογα με το προφίλ και την επάρκεια στις δεξιότητες που απαιτεί η θέση εργασίας ενός υπαλλήλου.

Η εταιρεία θα προσθέσει σύντομα δύο νέες λειτουργίες, τη μικρο-εκπαίδευση και αυτή του coaching και του mentoring. Η μικρο-εκπαίδευση επιτρέπει τη γρήγορη ανάθεση εκπαιδευτικού υλικού, σε προκαθορισμένες μέρες και στιγμές, που μπορεί να αφομοιωθεί τάχιστα και εύκολα, και την αξιολόγηση στη συνέχεια του βαθμού αφομοίωσης της επιθυμητής γνώσης. Αυτή η μορφή εκπαίδευσης είναι σημαντική κυρίως σε επαγγέλματα πρώτης γραμμής. Το coaching και το mentoring είναι μία νέα τάση στην εξατομικευμένη καθοδήγηση και υποστήριξη των υπαλλήλων ανάλογα με τις ανάγκες και τις φιλοδοξίες τους. Με αυτές τις λειτουργίες η Schoox θα είναι πλέον από τις πληρέστερες και πιο καινοτόμες πλατφόρμες εκπαίδευσης και ανάπτυξης στην παγκόσμια αγορά.

Η εταιρεία διαθέτει σήμερα περίπου 2.000 πελάτες. Η συντριπτική πλειονότητα εδρεύει στην Αμερική, με πολλές από αυτές ωστόσο να διαθέτουν ισχυρή παρουσία στην παγκόσμια αγορά. Το μέγεθος των πελατών ποικίλλει, από εταιρείες που έχουν μερικές εκατοντάδες υπαλλήλους μέχρι εταιρείες που έχουν 500.000 υπαλλήλους σε περισσότερες από 120 χώρες. Στο σύνολο περισσότεροι από 14 εκατομμύρια χρήστες έχουν κάνει χρήση της πλατφόρμας Schoox.

Η Schoox μπήκε στο χώρο της ηλεκτρονικής εκπαίδευσης πριν από περίπου οκτώ χρόνια σε μια αγορά που μετρούσε πάνω από 700 ανταγωνιστές, από τους οποίους ορισμένοι διέθεταν ένα σημαντικό μέγεθος και ισχυρή παρουσία στην παγκόσμια αγορά. Οι πιθανότητες επιτυχίας ήταν κατά συνέπεια ελάχιστες. Κατάφερε ωστόσο μέσα σε σύντομο διάστημα να αναπτύξει ένα από τα πιο καινοτόμα προϊόντα και να διεισδύσει με επιτυχία στην αμερικανική αγορά, γνωστή για το υψηλό επίπεδο απαιτήσεων και ανταγωνισμού της. Μεταξύ των 2.000 πελατών υπάρχουν πολλά ισχυρά ονόματα της παγκόσμιας αγοράς, όπως η PepsiCo, η Subway, η BNI, η Allstate Insurance, η Chick-fil-A και άλλοι. Είναι σημαντικό επίσης να αναφερθεί ότι σε όλους τους πελάτες που διαθέτει η Schoox η χρήση της πλατφόρμας γίνεται από όλους τους υπαλλήλους και όχι μόνο από κάποιο μέρος τους. Όταν μπαίνει δηλαδή σε έναν οργανισμό καταφέρνει και τον αγκαλιάζει στο σύνολό του ανεξαρτήτως μεγέθους. Η εταιρεία έχει επίσης πολύ υψηλό ρυθμό ανάπτυξης κάθε χρόνο επιτυγχάνοντας ταυτοχρόνως να είναι κερδοφόρα και να έχει θετικές ταμειακές ροές. Έχει πετύχει επίσης να διαθέτει πολύ υψηλούς δείκτες ικανοποίησης πελατών με το βαθμό διατήρησης πελατών της να κινείται κοντά στο 100%, παρόλο που υπηρετεί μερικούς από τους πιο απαιτητικούς οργανισμούς της παγκόσμιας αγοράς.

Ο τρόπος με τον οποίο μία εταιρεία χρησιμοποιεί την πλατφόρμα της Schoox εξαρτάται από το μέγεθος αλλά και το βαθμό ωριμότητας που διαθέτει στα αντικείμενα της εκπαίδευσης και της ανάπτυξης. Υπάρχουν εταιρείες που έχουν ενεργοποιήσει το σύνολο των λειτουργιών, από την ηλεκτρονική εκπαίδευση και την παιχνιδοποίηση της εκπαίδευσης μέχρι την ανάπτυξη των δεξιοτήτων και την αξιολόγηση των υπαλλήλων. Και υπάρχουν εταιρείες που περιορίζονται στη χρήση των λειτουργιών ηλεκτρονικής εκπαίδευσης. Αν και εξαρτάται από τον τρόπο χρήσης κατ’ ελάχιστον η χρήση της πλατφόρμας επιτρέπει στις εταιρείες να κατακτήσουν γρήγορα το επιθυμητό επίπεδο ελάχιστης απαιτούμενης γνώσης που πρέπει να διαθέτουν οι άνθρωποί τους ανάλογα με την ειδικότητα και τις αρμοδιότητές τους. Οι πιο ώριμες και προηγμένες επιχειρήσεις καταφέρνουν να αναπτύξουν έναν σύγχρονο οργανισμό γνώσης με οφέλη όπως ισχυρότερη ανάπτυξη, μεγαλύτερη ικανοποίηση πελατών αλλά και πιο καταρτισμένους ανθρώπους. Αυτό συμβάλλει και σε έναν χαμηλότερο βαθμό αποχώρησης υπαλλήλων σε μια εποχή κατά την οποία ο υψηλός ανταγωνισμός αλλά και οι υψηλές απαιτήσεις των ανθρώπων για ένα εταιρικό περιβάλλον που μπορεί να χωρέσει τις φιλοδοξίες τους και να ικανοποιήσει τη διάθεσή τους για δημιουργία και ανέλιξη καθιστούν πρόκληση την εύρεση και τη διατήρηση αξιόλογου ανθρώπινου δυναμικού.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις