Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η αγορά πολυτελών ρολογιών Chrono24 συγκέντρωσε 118 εκατ. σε ένα γύρο χρηματοδότησης

Σε μια περίοδο που η αγορά δοκιμάστηκε από την πανδημία, οι online αγορές στοχεύουν τη διεθνή επέκταση της πολυτελούς σειράς με τα νέα κεφάλαια.

Η ψηφιακή αγορά πολυτελών ρολογιών Chrono24 ανακοίνωσε την Τετάρτη 11 Αυγούστου ότι συγκέντρωσε πάνω από 100 εκατ. ευρώ, για την ακρίβεια 118 εκατ. δολάρια, σε έναν γύρο χρηματοδότησης, στον οποίο ηγήθηκε η General Atlantic με τη συμμετοχή της Aglaé Ventures.

Οι υφιστάμενοι επενδυτές Insight Partners και Sprints Capital συμμετείχαν επίσης στον τελευταίο γύρο άντλησης κεφαλαίων, με το σύνολο αυτών της Chrono24 να ξεπερνά τα 200 εκατ. ευρώ (236 εκατ. δολάρια). Η εταιρεία θα χρησιμοποιήσει τα χρήματα για την ανάπτυξη της, όπως και της διεθνούς της επέκτασης σε νέες γεωγραφικές αγορές.

Η Chrono24 θα επικεντρωθεί επίσης στα μεταχειρισμένα ρολόγια πολυτελείας για να αυξήσει την πελατειακή της βάση, συμπεριλαμβάνοντας περισσότερους νέους συλλέκτες. Η εταιρεία έχει περίπου 500.000 μοναδικούς επισκέπτες την ημέρα που έχουν πρόσβαση σε πάνω από 3.000 εμπόρους λιανικής πώλησης και 30.000 ιδιώτες πωλητές σε περισσότερες από 100 χώρες σε όλο τον κόσμο.

Τα είδη πολυτελείας βρίσκονται άλλωστε στο επίκεντρο πιο πολύ από ποτέ με την Amazon να εγκαινιάζει την αγορά Luxury Stores τον Σεπτέμβριο του 2020. Οι πελάτες του Luxury Stores μπορούν να επικοινωνούν μέσω μιας αποκλειστικής τηλεφωνικής γραμμής εξυπηρέτησης πελατών και να επιλέγουν εκλεκτά αντικείμενα από κάθε μάρκα πολυτελείας. Το άλμα αυτό της Amazon αποτελεί μέρος του “Amazon Fashion Connects”, το οποίο συνεργάζεται με Ευρωπαίους σχεδιαστές.

Η PYMNTS διαπίστωσε μάλιστα ότι οι online αγορές πολυτελείας αυξήθηκαν κατά 39% παγκοσμίως σε ετήσια βάση τόσο τον Απρίλιο όσο και τον Μάιο του 2020, ενώ οι online λιανικές πωλήσεις αναμένεται να αντιπροσωπεύουν το 25% των συνολικών αγορών πολυτελείας μέχρι το 2025, από 10% που ήταν το 2019.

Η μείωση των τριβών στο online checkout έχει καταστήσει τις συναλλαγές γρήγορες, εκτιμώντας έτσι ότι οι καταναλωτές θα στραφούν στις διεθνείς αγορές. Μια πρόσφατη έρευνα έδειξε επίσης ότι το 68% των καταναλωτών έκαναν ηλεκτρονικές αγορές από διεθνείς εμπόρους το 2021.

Η συμβουλευτική εταιρεία Bain & Company ανέφεραν το Μάιο ότι οι πωλήσεις ειδών πολυτελείας θα μπορούσαν να ανακάμψουν μετά την πανδημία χάρη στους αγοραστές από τις ΗΠΑ και την Κίνα, αρχίζοντας από φέτος αντί για το 2023, όπως είχε αρχικά προβλεφθεί. Αλλά και η Anna Wintour, διευθύντρια της Vogue αναμένει μια έκρηξη της γνωστής τάσης των “roaring twenties” για τα είδη πολυτελείας και την υψηλή μόδα.

Γενικότερα, τα είδη πολυτελείας, όπως τσάντες, ρούχα και αποσκευές, είναι ήδη πολύ δημοφιλή την περίοδο των διακοπών, καθώς οι αγοραστές τους μετατοπίζονται και πάλι από αυτά που χρειάζονται σε αυτά που θέλουν, διαμορφώνοντας το έδαφος για την επιστροφή της αγοράς στα επίπεδα της pre-covid εποχής.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις