StartUpper

Η Zoom κυκλοφόρησε έκδοση για ραντεβού με γιατρούς μέσω συνδέσμου

Έναν νέο τρόπο πραγματοποίησης ραντεβού και υγειονομικής περίθαλψης παρέχει η Zoom για το μέλλον.

Η Zoom κυκλοφόρησε μια beta έκδοση ενός προγράμματος-πελάτη προγράμματος περιήγησης για κινητά iOS για την τηλεϊατρική, επιτρέποντας στους ασθενείς να έχουν πρόσβαση σε ραντεβού χωρίς να κατεβάζουν μια εφαρμογή. Η χρήση της τηλεϊατρικής γνώρισε μεγάλη ζήτηση κατά τη διάρκεια της πανδημίας, αν και πολλοί δεν έχουν πρόσβαση στα εργαλεία που καθιστούν δυνατή την εικονική περίθαλψη.

Η απλοποιημένη ρύθμιση επιτρέπει στους παρόχους να στέλνουν έναν σύνδεσμο στους ασθενείς μέσω κειμένου ή ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, επιτρέποντας τον έλεγχο του οικοδεσπότη και τα εικονικά φόντα, ενώ οι ασθενείς χρειάζεται απλώς να κάνουν κλικ σε ένα link για να συμμετάσχουν στη συνάντηση.

Δεδομένου ότι το κατέβασμα εφαρμογών ήταν μια δύσκολη διαδικασία ειδικά για τους μεγαλύτερους και ηλικιωμένους, ή περιττή για όσους δεν επιθυμούν να φορτώνουν το κινητό τους με πολλές εφαρμογές, ο τρόπος αυτός έρχεται να προσφέρει μια λύση, συμφώνησε η Heidi West, επικεφαλής του τμήματος υγειονομικής περίθαλψης της Zoom.

Μια έρευνα του Pew Research Center από τις αρχές του 2021 έδειξε μάλιστα ότι το 25% των Αμερικανών ηλικίας 65 ετών και άνω ανέφεραν ότι δεν έχουν συνδεθεί ποτέ στο διαδίκτυο. Η έρευνα διαπίστωσε επίσης ότι το 14% των Αμερικανών με ετήσιο μισθό τα 30.000 δολάρια ή και λιγότερο δήλωσαν ότι δεν χρησιμοποιούν ποτέ το διαδίκτυο.

Ιδιαίτερα όσοι ζουν σε αγροτικές περιοχές αντιμετωπίζουν διπλό πρόβλημα όσον αφορά την πρόσβαση στην τηλεϊατρική. Σύμφωνα με την έκθεση “Life in Rural America 2019”, το 26% δήλωσε ότι κάποια στιγμή χρειάστηκε υγειονομική περίθαλψη αλλά δεν την έλαβε. Από αυτούς, το 23% ανέφερε ότι ο πάροχος υγειονομικής περίθαλψης ήταν πολύ μακριά, ενώ το 22% απάντησε ότι δεν μπορούσε να κλείσει ραντεβού τις ώρες που χρειαζόταν.

Αν και η τηλεϊατρική θα συνέβαλε θετικά στα ζητήματα πρόσβασης που αντιμετωπίζουν οι κάτοικοι απομακρυσμένων περιοχών και όχι μόνο, ένας στους πέντε δήλωσε ότι η πρόσβαση στο διαδίκτυο υψηλής ταχύτητας συνιστά εξίσου πρόβλημα για τους ίδιους. Παρόλα αυτά, οι περισσότεροι ασθενείς προσαρμόστηκαν επαρκώς στη χρήση του Zoom για τα ραντεβού τηλεϊατρικής τουλάχιστον στην αρχή της πανδημίας, όταν ήταν αναγκαίο.

Ερώτημα παραμένει ωστόσο το πως και αν θα αλλάξει η τηλεϊατρική μετά την πανδημία. Ενώ οι μισοί ασθενείς πραγματοποίησαν έστω μια επίσκεψη τηλεϊατρικής κατά τη διάρκεια της πανδημίας, το 60% των ασθενών που συμμετείχαν στην έρευνα της έκθεσης State of Healthcare του HIMSS δήλωσε ότι επιθυμεί να επιστρέψει στα δια ζώσης ραντεβού. Αυτό εξαρτάται βέβαια από την ηλικιακή ομάδα του κάθε πολίτη-ερωτώμενου.

Έτσι, η Gen Z και οι Millennials έδειξαν περισσότερο ενδιαφέρον για την τηλεϊατρική, με σχεδόν τα 3/4 να λένε ότι η ευκολία είναι ένα μεγάλο πλεονέκτημα. Σύμφωνα με την έρευνα, το 47% των Millennials προτιμούν την τηλεϊατρική από τις προσωπικές επισκέψεις και μετά την πανδημία, παρά τη γενικότερη επιθυμία για επιστροφή στην κανονικότητα.

Ένα ακόμη θέμα που προκύπτει έχει να κάνει με την ποιότητα των παρεχόμενων ιατρικών υπηρεσιών διαδικτυακά. Με βάση μια έρευνα της Sykes, περίπου το 65% των Αμερικανών δεν ήταν σίγουροι για την ποιότητα της τηλεϊατρικής τον Μάρτιο του 2020 και το 56% δεν πίστευε ότι θα λάμβανε το ίδιο επίπεδο φροντίδας συγκριτικά με τα προσωπικά ραντεβού.

Μέχρι τον Μάρτιο του 2021, σχεδόν το 88% ήταν όμως πρόθυμο να συνεχίσει να χρησιμοποιεί την τηλεϊατρική όταν δεν επρόκειτο για κάτι επείγον και το 80% έκρινε ότι μπορεί να λάβει κανείς ποιοτική φροντίδα με ψηφιακά μέσα.

Η Zoom εργάζεται, τέλος, και για την ενημέρωση μιας εικονικής αίθουσας αναμονής, επιτρέποντας στους παρόχους να στέλνουν μηνύματα και οδηγίες στους ασθενείς πριν από την έναρξη του ραντεβού τους, ενώ η εταιρεία είχε δεσμευτεί πριν την πανδημία για τη διαμόρφωση μιας beta έκδοσης διαθέσιμης πια για iOS που αναμένεται να αναπτυχθεί περαιτέρω.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις