Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

4 tips για να αναπτύξετε τη επιχείρηση σας μέσω του TikTok!

Η υπηρεσία κοινωνικής δικτύωσης εξαπλώνει τις λειτουργίες της, δίνοντας νέες προσωποποιημένες δυνατότητες ανέλιξης στον τομέα των επιχειρήσεων.

Καθώς η πλατφόρμα του TikTok έχει κερδίσει έδαφος, ειδικά από την έναρξη της πανδημίας και έπειτα, μια νέα ευκαιρία αναπτύσσεται για τις Startup που επιθυμούν να αυξήσουν τη ζήτηση για τα προϊόντα/υπηρεσίες τους και να αυξήσουν το ενδιαφέρον του κοινού τους.

Το δημοφιλές μέσω δικτύωσης, μπορεί πολύ εύκολα να χρησιμοποιηθεί σαν εργαλείο αύξησης εσόδων και δημοτικότητας μιας εταιρείας και πολλές είναι οι επιχειρήσεις που ήδη το αξιοποιούν. Ένα από τα θετικά του είναι το νεαρό ηλικιακά κοινό ( μέσος όρος 16 έως 24) το οποίο είναι ιδιαίτερα ενεργό και μπορεί να αποτελέσει ιδανικό target group για ορισμένες επιχειρήσεις.

Ακολουθούν ορισμένες συμβουλές στο το πως να εκμεταλλευτείτε το TikTok για την προώθηση της εταιρείας σας:

Αξιοποιήστε τις τάσεις

Νούμερο 1 κανόνας: Εκμεταλλευτείτε τις τάσεις και ‘παίξτε’ με τα hashtags. Με αυτόν τον τρόπο θα αυξήσετε το ενδιαφέρον των ακολούθων σας και θα προσελκύσετε σίγουρα μεγάλο αριθμό νέων followers. Επίσης, καλέστε τους να χρησιμοποιήσουν τα hashtags που δημιουργείτε εσείς, και κάντε τους άτυπους “ambassadors” του brand σας! Έτσι θα αυξήσετε την αλληλεπίδραση και αν το περιεχόμενό σας έχει ενδιαφέρον, θα φέρει μεγάλο αριθμό σχολίων άρα και περισσότερες προβολές, βάσει του αλγορίθμου.

Συνεργαστείτε με influencers

Οι influencers μπορούν να αποτελέσουν μια σημαντική συμβολή για τις επιχειρήσεις που επιθυμούν να ωφεληθούν από στοχευμένες ομάδες πελατών. Το γνωστό ως influencer μάρκετινγκ  είναι συνήθως πιο οικονομικό από τις παραδοσιακές μορφές διαφήμισης αλλά και πιο αποτελεσματικό. Τα “μεγάλα ονόματα”, είτε πρόκειται για αθλητές, Youtubers ή μοντέλα, συγκεντρώνουν μαζικά την προσοχή και γίνονται διαμεσολαβητές. Αλλά ακόμα και τα μικρότερα – και πιο προσιτά οικονομικά, μπορούν να δημιουργήσουν κίνηση στο προφίλ σας και κατ’ επέκταση στην ιστοσελίδα ή την πλατφόρμα σας.

Κρατήστε αυτό: το 63% των καταναλωτών δηλώνει ότι εμπιστεύεται αυτά που λένε οι influencers για τα προϊόντα πιο πολύ από ό,τι εμπιστεύεται τις διαφημίσεις!

Επιστρατεύστε χιούμορ και αυθεντικότητα

Όσο πιο αυθόρμητο και αληθινό είναι ένα βίντεο τόσο πιο αποτελεσματικό, χωρίς να χρειαστεί μια μεγάλου κόστους φωτογράφηση ή να αναθέσετε την επεξεργασία των βίντεο σε κάποιον ειδικό. Αρκεί ένα απλό tutorial για το προϊόν σας ενώ αρκετά αποτελεσματική είναι και η δημιουργία έξυπνων memes με αναφορά στη χρησιμότητα του.

Η χρήση διαφορετικών γλωσσών επίσης βοηθά στην επικοινωνία του προϊόντος σε μια πλατφόρμα διεθνούς ενδιαφέροντος, ιδιαίτερα αν πρόκειται για μια εταιρεία που δραστηριοποιείται σε πολλές χώρες. Προσπαθήστε γενικά να ξεχωρίζετε χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δε θα παίρνετε ιδέες και από άλλες εταιρείες, ενισχύοντας τον ανταγωνισμό.

Διαφημίστε με τους σωστούς όρους

Στο TikTok, οι διαφημίσεις μετρούν κλικ σε ιστοσελίδες, λήψεις εφαρμογών ή βελτιωμένη διαδικτυακή προβολή, ενώ οι επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν το δικό τους περιεχόμενο, με εικόνες, βίντεο, GIFs και ενσωματωμένους συνδέσμους που συνδέουν τους χρήστες με τον ιστότοπο της εταιρείας. Ένα ακόμη θετικό στοιχείο είναι ότι το Tik Tok διαθέτει φίλτρα διαφημίσεων με βάση το φύλο, την ηλικία και την τοποθεσία για να έρθετε σε άμεση επαφή με τους πελάτες που επιθυμείτε.

Αντί να προωθήσετε το προϊόν καθαυτό, κάτι που αποτρέπει τους νέους με το να ασχοληθούν παραπάνω, προτιμήστε να διαφημίσετε την ίδια την εταιρεία ή τη μάρκα, λ.χ. τη ρητορική και την ιστορία σας, με το να μοιραστείτε την ιδέα πίσω από την εταιρική σας κουλτούρα ή να προσφέρετε τρόπους διάδρασης με το καταναλωτικό κοινό, ζητώντας feedback για ένα προϊόν.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις