StartUpper

Η BP επενδύει 11,9 εκατ. δολάρια στον πάροχο in-car πληρωμών Ryd

Η ανέπαφη πληρωμή στα πρατήρια μέσω του αυτοκινήτου αποτελεί τον πιο πρακτικό στόχο για την εταιρεία χάρη στις συνεργασίες της.

Η BP Ventures, ο επενδυτικός βραχίονας του κολοσσού πετρελαίων και φυσικού αερίου BP, ανακοίνωσε επένδυση ύψους 10 εκατ. ευρώ στην Ryd. Πρόκειται για ένα γερμανικό πάροχο ψηφιακών πληρωμών εντός του αυτοκινήτου. Τα νέα κεφάλαια θα βοηθήσουν την Ryd να επεκτείνει την υπηρεσία της σε διεθνείς αγορές και να αναπτύξει την προσφορά της, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση.

Η υπηρεσία της Ryd επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν online πληρωμές για υπηρεσίες όπως η αγορά καυσίμων, η φόρτιση EV και το πλύσιμο αυτοκινήτων μέσω της εφαρμογής της Startup ή της ενσωμάτωσης με συστήματα smart αυτοκινήτων. Η BP προσφέρει ήδη επιλογές ψηφιακών πληρωμών στο Ηνωμένο Βασίλειο και τις Κάτω Χώρες μέσω της εφαρμογής BPme.

Στο πλαίσιο της επένδυσης και της συνεργασίας της με την Ryd, η παλαιά εταιρεία ελπίζει να επεκτείνει τις ψηφιακές προσφορές της, καθώς μαθαίνει από τις ασφαλείς και ευέλικτες επιλογές ψηφιακών πληρωμών της Startup. Η Ryd θα επωφεληθεί από την κλιμάκωση της τεχνολογίας της σε πελάτες της BP σε ολόκληρη την Ευρώπη, προσφέροντας τους μια βολική λύση για τις πληρωμές τους.

Αυτό δεν είναι το πρώτο βήμα της BP στο χώρο των έξυπνων οχημάτων και πιθανότατα ούτε το τελευταίο. Τον Ιούνιο, η εταιρεία επένδυσε επίσης 7 εκατ. δολάρια στην IoTecha, μια εταιρεία smart φόρτισης EV που συνδέει φορτιστές με το δίκτυο ηλεκτρικής ενέργειας χρησιμοποιώντας IoT και αυτοματοποιεί τις πληρωμές φόρτισης. Στρατηγικές επενδύσεις όπως αυτές συμβάλλουν θετικά στο οικοσύστημα της BP Ventures, το οποίο έχει σχεδιαστεί για να βοηθήσει την BP να γίνει μια ολοκληρωμένη ενεργειακή εταιρεία, καθώς και να τη βοηθήσει να μειώσει το αποτύπωμα άνθρακα.

Με βάση την εταιρεία, το Ryd χρησιμοποιείται σε 3.000 συνεργαζόμενα πρατήρια σε 7 χώρες. Έχει 1,4 εκατ. άμεσους πελάτες, καθώς και πρόσβαση σε έως και 100 εκατ. επιπλέον πελάτες μέσω των συνεργασιών της με τη Mastercard και διάφορους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Με την αγορά δεδομένων συνδεδεμένων αυτοκινήτων να αναμένεται να φτάσει τα 19 δισ. δολάρια παγκοσμίως έως το 2030 και την αγορά λιανικών πωλήσεων πέραν των καυσίμων να φτάσει τα 285 δισ. δολάρια παγκοσμίως έως το ίδιο έτος, η Startup στοχεύει στο να ενσωματώσει την τεχνολογία της σε περισσότερα αμάξια.

Επισημαίνεται ότι η BP έχει ισχυρούς στρατηγικούς εταίρους σε όλους τους επιχειρηματικούς τομείς, όπως χρηματοδότηση, αυτοκινητοβιομηχανία και ενέργεια. Παράλληλα, προβλέπεται ότι δεκάδες εκατομμύρια οδηγοί αυτοκινήτων θα μεταβούν σε συστήματα άμεσων ψηφιακών πληρωμών, τα οποία συνδέονται τόσο με τα δεδομένα του αυτοκινήτου όσο και με τα συστήματα πληρωμών στα πρατήρια καυσίμων και όχι μόνο.

Αυτή η νέα μορφή πληρωμής που πρόκειται να υποστηρίξει η εταιρεία είναι συνεπώς πολύ ταχύτερη, ευκολότερη και πρακτική. Η Ryd αναμένει έτσι να τεθεί σε λειτουργία στα πρώτα πρατήρια BP το τέταρτο τρίμηνο του 2021, σύμφωνα με τη CEO της Ryd Sandra Dax.

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις