StartUpper

Η ψηφιακή εταιρεία ασφάλισης ζωής Ladder συγκέντρωσε 100 εκατ. δολάρια

Η εταιρεία παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες της να κάνουν ασφάλεια ζωής χρησιμοποιώντας μόνο το κινητό τους.

Η ψηφιακή εταιρεία ασφάλισης ζωής Ladder συγκέντρωσε 100 εκατ. δολάρια σε νέο γύρο χρηματοδότησης, με επικεφαλής τις Thomvest Ventures και OMERS Growth Equity. Η Ladder άντλησε για τελευταία φορά χρήματα με funding ύψους 37,5 εκατ. δολαρίων τον Φεβρουάριο του 2020. 

Η εταιρεία παρέχει συμβόλαια ασφάλειας – μεταξύ 100.000 και 8 εκατ. δολαρίων – σε άτομα ηλικίας μεταξύ 20 και 60 ετών. Οι χρήστες μπορούν να εγγραφούν μέσω του τηλεφώνου τους και να προσαρμόσουν τα πακέτα κάλυψης ανάλογα π.χ. με το αν θα κάνουν οικογένεια ή σκοπεύουν να περάσουν σε ένα νέο στάδιο στη ζωή τους.  

Αντίστοιχα, μπορούν να μειώσουν την ασφάλεια ζωής και το ασφάλιστρο αν αποπληρώσουν ένα στεγαστικό δάνειο ή τα παιδιά τους μεγαλώσουν. Η εταιρεία είναι επίσης σε καλό δρόμο για την έκδοση καλύψεων αξίας 30 δισ. δολαρίων μέχρι το τέλος του 2021, έχοντας δει τα έσοδα της να αυξάνονται κατά 4,5 φορές το 2020. 

Η Ladder σχεδιάζει έτσι να χρησιμοποιήσει τα νέα κεφάλαια για να επεκτείνει την ομάδα μηχανικών της και να αναπτύξει τη βάση κώδικα και την ψηφιακή αλληλεπίδραση με τους πελάτες της, ενώ θα επικεντρωθεί και στην επέκταση της επιχείρησης με στόχο νέους συνεργάτες.  

Σύμφωνα με τον CEO της Thomvest Don Butler, η επένδυση στην Ladder έφερε μια προφανή ανταπόδοση κέρδους, δεδομένης της ανάπτυξης της εταιρείας, της ικανοποίησης των πελατών και άλλων παραγόντων. Η Ladder μετασχηματίζει την ασφάλεια ψηφιακά, ενισχύοντας τις προσδοκίες των καταναλωτών, παρέχοντας περισσότερες δυνατότητες στην εφαρμογή.  

Η ολοκλήρωση και η αγορά ενός συμβολαίου σε 5 έως 6 λεπτά αντί για 6 έως 8 εβδομάδες που διαρκεί συνήθως το πήγαινε έλα με έναν ασφαλιστή χαρακτηρίζεται από μια σημαντική πρακτικότητα, σε σύγκριση με το πρότυπο του κλάδου στις μέρες μας. 

Δεδομένου ότι οι πελάτες της Ladder τείνουν να είναι νεότεροι, με μέσο όρο ηλικίας τα 37 έτη, και η πλειονότητα αφορά σε άτομα που αγοράζουν για πρώτη φορά ασφάλεια ζωής, το μοντέλο αυτό ανταποκρίνεται αναλόγως στις ανάγκες και τα μέσα της νέας γενιάς.  

Πλέον σχεδόν τα 2/3 των πελατών της υποβάλλουν αίτηση για ασφάλεια ζωής μέσω του κινητού τηλεφώνου τους, ενώ μέρος της ανάπτυξης που γνώρισε η εταιρεία το τελευταίο διάστημα μπορεί να οφείλεται και στην γενικότερη αλλαγή νοοτροπίας κατά τη διάρκεια της πανδημίας.  

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις