Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Ο Στίβεν Γαλάνης είναι ο ιδρυτής του Cameo όπου οι fans “επικοινωνούν” με τους celebrities

Ο νεαρός επιχειρηματίας Στίβεν Γαλάνης που ανήκει στη διασπορά των Ελλήνων στις ΗΠΑ διαμόρφωσε μια πλατφόρμα, στην οποία οι θαυμαστές μπορούν να έρθουν σε επαφή με τους διάσημους.  

Η unicorn πια Startup ξεκίνησε μετά από κάποια χρόνια εμπειρίας του ίδιου στο LinkedIN όπου τους παρότρυναν για μια καριέρα διαφορετική από αυτή που είχαν τότε στην εταιρεία. 

 Έτσι, ο ίδιος απέκτησε κίνητρο να αναζητήσει τους καλύτερους στο είδος και επένδυσε στην ιδέα του να ενώσει τον κόσμο με τους αγαπημένους του stars μέσω βίντεο.  

Για την ιστορία, έχοντας αποφοιτήσει από το Πανεπιστήμιο Duke, ο Ελληνοαμερικανός με καταγωγή από τη Σπάρτη, αφιέρωσε κάποια χρόνια στο option trading στη Wall Street, χωρίς να συνιστά για εκείνον κάτι ιδανικό, ενώ στη συνέχεια ασχολήθηκε με την παραγωγή ταινιών.  

Το όλο concept άρχισε όμως από μια ηχογράφηση “κατά παραγγελία” ενός γνωστού του, ο οποίος ζήτησε από έναν πετυχημένο αθλητή football να ηχογραφήσει ένα βίντεο για έναν φίλο του που έγινε γονιός. Ο επιχειρηματίας σκέφτηκε να κάνει κάτι αντίστοιχο και έτσι έφτιαξε την πλατφόρμα.  

Στο Cameo, συγκεκριμένα, οι χρήστες πληρώνουν τους αγαπημένους τους celebrities για να τους αφιερώσουν προσωποιημένα μηνύματα μέσω βίντεο.  

Ο Στίβεν είχε ανέκαθεν επαφή με την Ελλάδα όσο ερχόταν τα καλοκαίρια στους δικούς του παρόλο που δε μιλά τη γλώσσα.  

Ο ίδιος έχει μέχρι στιγμής συγκεντρώσει μια σειρά διακρίσεων, μεταξύ των οποίων, ο τίτλος ενός από τους «Κορυφαίους Καινοτόμους του Χόλυγουντ» για το 2020 από το The Hollywood  Reporter, με βραβείο στο «40 Under 40» από το Crain’s Chicago Business και ως «Innovator of the  Year (B2C)» του Chicago Inno.  

Η θεωρία του που έγινε πράξη βασίζεται πάνω σε μια νέα έννοια της διασημότητας, αναφορικά με τρεις κατηγορίες: τον κάποτε διάσημο, τον μελλοντικά famous και τον ήδη γνωστό. Η δημοφιλία και η επιτυχία έγιναν για τον ίδιο προϊόντα προς ζήτηση και προσφορά με μεγάλη επιτυχία.  

Ο ίδιος αρνείται να ενσωματώσει στην πλατφόρμα, όμως, γυμνό, οτιδήποτε ενθαρρύνει τη ρητορική μίσους και τη βία, παρόλο που θεωρεί ότι το μέσο του ανήκει στην κατηγορία των social media όπου η “ενοικίαση του εαυτού” για λίγη ώρα ενισχύει το προφίλ του ατόμου που θέλει να γίνει ή ήταν κάποτε δημοφιλής – κάτι σαν το Onlyfans. 

Ο Γαλάνης θεωρεί, τέλος, ότι όλοι μπορούν να περάσουν από τις παραπάνω φάσεις διασημότητας, αν και θα συγκρίνει πόσο θα κοστολογήσει τον καθένα προτού τους δώσει μια ευκαιρία να βιοποριστούν με αυτόν τον τρόπο. Το σίγουρο είναι ότι ο ομογενής παράγει ένα αρχείο μνήμης μεταξύ του κοινού και των διάσημων δίνοντας νέα αξία στο τι σημαίνει να σε ξέρει ο κόσμος και στην επαφή μαζί τους.  

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις