StartUpper

Το Squid Game αύξησε τις συνδρομές του Netflix

Το χιτ της σεζόν έφερε νέους συνδρομητές στην παγκόσμια πλατφόρμα streaming, ξεπερνώντας τις εκτιμήσεις των αναλυτών, ανακάμπτοντας από τη μικρή αλλά αισθητή πτώση μετά την πανδημία.

Οι συνδρομές του Netflix αυξήθηκαν το τρίτο τρίμηνο του 2021, καθώς τα μη αγγλόφωνα έργα συνέχισαν να κατέχουν τις υψηλότερες επιδόσεις στην πλατφόρμα streaming. Η αμερικανική εταιρεία πρόσθεσε 4,4 εκατ. χρήστες κατά το τρίμηνο έως τις 30 Σεπτεμβρίου, υπερδιπλάσιους σε σχέση με το προηγούμενο τρίμηνο. Η κορεατική τηλεοπτική σειρά Squid Game ήταν η μεγαλύτερη επιτυχία της, την οποία παρακολούθησαν 142 εκατ. θεατές τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες προβολής της. 

Η εξέλιξη αυτή έρχεται την ώρα που κάποιοι υπάλληλοι του Netflix ετοιμάζονται να δηλώσουν παραίτηση εν μέσω αντιδράσεων για τον κωμικό Dave Chappelle, ο οποίος αστειεύτηκε σε σόου του στην πλατφόρμα με ένα σοβαρό γεγονός, αφήνοντας υπονοούμενα “προνομίου” της LGBTQ+ κοινότητας απέναντι στην μαύρη κοινότητα, σχετικά με το ποιος είναι πιο πιθανό να προσβληθεί ή και να δολοφονηθεί από το να δεχτεί κάποιο σχόλιο. 

Παρόλα αυτά, η ισχυρή “ανάκαμψη” του Netflix είναι γεγονός μετά την υποτονική του πορεία όπως παρατηρήθηκε στην αρχή του 2021, όταν η αυξημένη ζήτηση για streaming που υπήρχε στην πανδημία άρχισε να εξασθενεί σταδιακά. 

Η αμερικανική εταιρεία, η οποία αποτελεί τη μεγαλύτερη πλατφόρμα streaming στον κόσμο, αναμένει τώρα να μετρήσει περίπου 8,5 εκατ. νέους συνδρομητές το τέταρτο τρίμηνο, αρκετά πάνω από τις προσδοκίες των αναλυτών. Τα δεδομένα αυτά οφείλονται φυσικά και σε δημοφιλείς εκπομπές όπως το Sex Education, το Queen’s Gambit μαζί με την παγκόσμια επιτυχία του Squid Game. 

Η δυστοπική σειρά, η οποία αφηγείται την ιστορία μιας ομάδας ανθρώπων που αναγκάζονται να παίζουν θανατηφόρα παιδικά παιχνίδια για χρήματα, έχει γίνει viral ενώ εκθρόνισε και το περσινό χιτ – δράμα εποχής Bridgerton ως την πιο δημοφιλή σειρά του Netflix μέχρι σήμερα. 

Σύμφωνα με το Bloomberg, η κορεατική σειρά θεωρείται ότι αξίζει περίπου 900 εκατ. δολάρια για τον κολοσσό του streaming, αφού κόστισε 21,4 εκατ. δολάρια για την παραγωγή της. Μια άλλη ισπανόφωνη σειρά, το La Casa de Papel (ή αλλιώς Money Heist), τα πήγε επίσης καλά, με τον πέμπτο κύκλο της σειράς να τον παρακολουθούν 69 εκατ. άνθρωποι τις πρώτες τέσσερις εβδομάδες. 

Η εταιρεία έχει αναλάβει να παράγει πλέον τοπικές τηλεοπτικές και κινηματογραφικές σειρές σε περίπου 45 χώρες, έχοντας δημιουργήσει βαθιές σχέσεις με δημιουργικές κοινότητες σε όλο τον κόσμο, σύμφωνα με όσα ανέφερε το Netflix σε επιστολή προς τους μετόχους. 

Η εταιρεία αναμένει ακόμη να προσελκύσει περισσότερους νέους χρήστες ενόψει των Χριστουγέννων με την επιστροφή σεζόν δημοφιλών σειρών όπως το “Tiger King” και το “Cobra Kai“. Η ίδια συμφώνησε τέλος να αποκτήσει και την Roald Dahl Story Company τον Σεπτέμβριο, εν αναμονή της έγκρισης των ρυθμιστικών αρχών, οπότε θα κατέχει τα δικαιώματα τίτλων όπως “Ο Τσάρλι και το εργοστάσιο σοκολάτας” και “Matilda“. 

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις