Τα πάντα για την ελληνική Startup Σκηνή

Η Toyota “ρίχνει” 35 δισ. δολάρια στα EVs με νέα μοντέλα για το 2030

Στόχος της είναι να αυξήσει τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία κατά 3,5 εκατ. μονάδες ετησίως έως το 2030.

Η Toyota σχεδιάζει να επενδύσει 35 δισ. δολάρια για την κατασκευή 30 ηλεκτροκίνητων οχημάτων με μπαταρίες μέχρι το 2030. Στόχος της είναι επίσης να αυξήσει τις παγκόσμιες πωλήσεις ηλεκτρικών οχημάτων με μπαταρία κατά 3,5 εκατ. μονάδες ετησίως μέχρι το τέλος της δεκαετίας, όπως δήλωσε την Τρίτη ο CEO Akio Toyoda. 

Το μεγαλύτερο μέρος των σημερινών πωλήσεων ηλεκτρικών οχημάτων της Toyota είναι υβριδικά ηλεκτρικά αυτοκίνητα που κινούνται με έναν συνδυασμό κινητήρα εσωτερικής καύσης και ηλεκτροκινητήρων που λειτουργούν με μπαταρίες. Τα ηλεκτροκίνητα οχήματα που λειτουργούν μόνο με μπαταρία αποτελούν μόνο ένα κλάσμα των σημερινών πωλήσεών της. 

Η ιαπωνική αυτοκινητοβιομηχανία θα αυξήσει τις νέες επενδύσεις σε τεχνολογίες μπαταριών κατά 4,4 δισ. δολάρια, σύμφωνα με τον Toyoda. Αυτές θα είναι μέρος της ευρύτερης επένδυσης της Toyota σε ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρίες και θα περιλαμβάνει τόσο κεφαλαιουχικές δαπάνες όσο έρευνα και ανάπτυξη. 

Η Toyota σχεδιάζει επίσης να επενδύσει και σε άλλους τύπους ηλεκτρικών οχημάτων, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών αυτοκινήτων, των plug-in υβριδικών και των ηλεκτρικών οχημάτων με κυψέλες καυσίμου, τα οποία χρησιμοποιούν υδρογόνο ως πηγή ενέργειας.  

Ο διευθύνων σύμβουλος σχολίασε ότι είναι σημαντικό να αλλάξουν τον τύπο και τις ποσότητες των παραγόμενων προϊόντων, παρακολουθώντας παράλληλα τις τάσεις της αγοράς για να προσαρμοστούν στις αλλαγές της εποχής από το να προβλέψουν απλά το μέλλον.

Για την πολυτελή μάρκα της Lexus, συγκεκριμένα, η Toyota στοχεύει στο να αντιπροσωπεύουν τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία το 100% των πωλήσεων οχημάτων στην Ευρώπη, τη Βόρεια Αμερική και την Κίνα έως το 2030 και παγκοσμίως μέχρι το 2035. 

Παρά το γεγονός ότι είναι ένας από τους πρωτοπόρους των υβριδικών μοντέλων, η Toyota άργησε να προωθήσει τα ηλεκτρικά οχήματα αποκλειστικά με μπαταρία, σε σύγκριση με ορισμένους από τους παγκόσμιους ανταγωνιστές της, όπως η General Motors και η Ford. Αλλά και η ανταγωνίστρια Nisan σχεδιάζει με την σειρά της να επενδύσει 17,6 εκατ. δολάρια στην επιτάχυνση της ηλεκτροκίνησης.  

Στη διάσκεψη του ΟΗΕ για το κλίμα στη Σκωτία (COP26), η Toyota αρνήθηκε να συμμετάσχει σε μια ομάδα έξι μεγάλων αυτοκινητοβιομηχανιών, μεταξύ των οποίων η Volvo και η Mercedes-Benz, για να υπογράψουν μια δήλωση για τη σταδιακή κατάργηση των αυτοκινήτων που χρησιμοποιούν ορυκτά καύσιμα έως το 2040, σύμφωνα με αναφορές του Reuters. 

Κορυφαίο στέλεχος της Toyota φέρεται να είχε δηλώσει τότε ότι η εταιρεία δεν ήθελε να θεωρηθεί τόσο κατασκευάστρια ηλεκτρικών οχημάτων, όσο μια επιχείρηση με ουδέτερο ισοζύγιο άνθρακα, κάτι στο οποίο στοχεύει τουλάχιστον μέχρι το 2035.  

Μάθετε πρώτοι τα τελευταία νέα
Ακολουθήστε μας στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις